2011. január 23.

Közelebb a Naphoz

Legalább másfél évtizede nem voltam a Mátrában. Ha mégis, az baj, mert elfelejtettem. A tegnapi nap viszont elég felejthetetlen volt. A színek, a táj, a fények, a kilátás mind túlszárnyalták azt, amire előzőleg számítottam. Úgyhogy egyetlen hegyünknek tegnap óta eggyel több szerelmese van. Sajnos az idő rövidsége miatt kevés képet csináltam, de vissza fogok még menni, ez biztos.



Sípálya a Kékestetőn. Egy horvátországi nyaralás alkalmával egyszer már megállapítottam, hogy Isten nagy giccsgyáros, de amilyen színűre tegnap is festette az eget, az tényleg botrány



A kékestetői tévétorony. A színek nem a Photoshopnak köszönhetőek



Még egy üres terasz is gyönyörű így



Innen a legjobb a kilátás a sípályára



Még az enyhén havas úton is öröm volt autózni



Túl korán ment le... Egy nap egyszerűen kevés a Mátrában



Kilátás a galyatetői kilátóból



Ez egy túraútvonal, de hóban azért nem sokan vágnak neki

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Csodás képek!
Ha ennyire tetszett, javaslom a Téli Márta teljesítménytúrát: http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=2971

Palásti Viktor írta...

Szia! Köszönöm! A teljesítménytúra kifejezés számomra túl riasztóan hangzik azok után, hogy mennyire megszenvedtünk, mire felértünk a kilátóba. Tudod, nem úgy mozgok már, mint 20 éve :)