2007. október 25.

Kávés különlegesség

Teszt - Pocket Coffee

Olaszországban 1968 óta az egyik legkedveltebb édesség, hozzánk csak most jutott el, - Németország után - harmadikként Európában. Megérte kivárni: a Pocket Coffee zseniális találmány. Csoki, igazi kávéval töltve. Aki szereti az ilyesmit, nem fog csalódni benne, bár eddig őszintén szólva nem hallottam ilyen édességről, úgyhogy mondjuk rá, hogy újdonságról van szó.
Az elején el kell mondani, hogy ha valaki Pocket Coffee-t eszik, eszébe ne jusson kettéharapni, mert azonnal ráfolyik a ruhájára a kávé. Különben is, falatnyi édességeket nem szabad kettéharapni. Akinek sok egyben, vagy csak a felét akarja elfogyasztani, gondolkozzon el magán, és vagy hozzá se nyúljon, vagy egye meg egészben.
Hogy a benne lévő kávé mire elég, egyelőre rejtély, de a következő napokban tartós tesztnek fogom alávetni, mivel találtam a boltban 18-as csomagot. Eddig hármat ettem meg belőle, és tény, hogy nem lettem álmosabb. Szerintem olyan öt darab helyettesíthet egy csésze kávét, már csak azért is, mert a kisebbik csomagban ötöt helyeztek el a Ferrero derék csomagolórobotjai.
A csomagolása egyébként nagyon ízléses, jól eltalálták a színösszeállítást és a logó is tökéletes. Bárcsak mindenkinek ilyen ízlése lenne, aki termékcsomagolást tervez!
Az íze szintén hibátlan. A csokoládé kellemes étcsokis, de a csomagolás szerint („finom csokoládé és finom tejcsokoládé praliné”) van benne tejcsoki is. Nem tudom, ez hogy lehet, de a lényeg, hogy az összhatás jó. A kávé pedig igazi olasz eszpresszó, vagyis azzal sincs baj.
Az ára viszonylag normális, a 18 darabos készlet ára 600-700 forint körül van (sajnos jelenleg nem találom a blokkot, amin rajta van az ára, pedig ezúttal nem felejtettem el eltenni valahova), vagyis egy darab ára így nem éri el a 40 forintot. Az ötös csomag ára 208 forint körül van. A Tescoban találtam, de egyszer már eltűnt onnan is. Ha van, akkor a pénztáraknál lelhető fel.
Összességében elmondhatom, hogy ritkán futok össze olyan édességgel, amiben nem találok kivetnivalót. A Pocket Coffee ilyen.

7 megjegyzés:

ClockworkRobot írta...

Igen, ez egy zseniális édesség! A mi családunknak is nagy kedvence. :) Tetszett az elemzés.

Névtelen írta...

Milyen érdekes.
Nővérkém épp a napokban vásárolt ilyen édességet... micsoda véletlen... hihetetlen:)
Az íze remek, a hatásáról pedig annyit, hogy én délelőtti órákban mondhatni kávé helyett fogyasztottam. Sikerül ébren tartani magam, de lehet csak a tudat élt bennem. Azonban ezzel már elérték, hogy esetlegesen megkönnyítsék akár a kávéról való leszokást is:P

Névtelen írta...

...lemaradt...

Affelől érdeklődnék, hogy a cikkben lévő képen miért van az egyik finomság fejjel lefelé?

Palásti Viktor írta...

Dávid: köszi, örülök, hogy tetszett!

ekoo: tudtam, hogy ha valaki, akkor Te észreveszed, hogy az egyik fejjel lefelé van. :) Nincs oka, csak amikor kiborítottam a dobozból, gyorsan sorba raktam 6-ot, és az egyik fejjel lefelé került oda. Akkor vettem csak észre, mikor feltöltöttem a képeket. De szerintem direkt jó.

jusztis írta...

Szia,
csatlakozom a Pocket Coffee-t kedvelők klubjához!
Belinkeltelek a blogomba, remélem, nem gond!
http://jusztis.blogspot.com/2010/03/kerdezz-felelek.html

Kávéimádó írta...

Először a gödöllői Tűztorony Kávézóban kóstoltam (http://caffe.tuztoronyhaz.hu), a megrendelt kávém mellé kaptam!:)) Nagyon bejött!

Unknown írta...

én 1100 Ft ért vetem 18 dbosat