2007. október 4.

Budapestről jelentkezem


Beborult az ég és lóg az eső lába. Nem jó hír ez nekem, mert azért jöttem Budapestre, hogy jobban megismerjem ezt a várost, meg persze hogy fotózzak. Az a baj, hogy még mindig nem látom át a közlekedést, és például sohasem sétáltam még a Hősök terén, azt az alkalmat kivéve, amikor Baumgartner Zsolti a kétüléses Minardival nyomult itt.
Előreláthatólag három napig leszek itt, és ez idő alatt Gyöngyinél húzom meg magam. Tegnap Ágival és Gyöngyivel először ballagtam át a Lánchídon, ami szintén egy régi életcélom volt. Készítettem néhány képet, csak sajnos a nap már éppen lement, ezért nem volt elég fény, vagyis nem lettek olyan jók. Felmentünk a Mátyás templomhoz is, ami nagyon szép környék, de a végére mindhárman eléggé elfáradtunk ahhoz, hogy ne akarjunk már sehova menni, csak haza. Annyi energiánk maradt még, hogy útba ejtsük a 3 Testvér török étteremlánc Kossuth Lajos úti egységét, mert egy jó kis gyrostálat nem szívesen hagyok ki, amikor a fővárosban járok.
Most meg azon agyalok, hogy hova menjek ma. Mivel Budapesten csak a Nyugati pályaudvarhoz találok el, oda is csak vonattal, ezért azt hiszem, a szerencsére bízom, hogy hol lyukadok ki, és mit fotózok ma. Elképzelhető, hogy jelentkezem még ittlétem alatt, de ne vegyenek mérget rá.

Nincsenek megjegyzések: