2007. október 22.

Itt van az ősz...

...és szép, mint mindig, de azért vannak hátulütői is. Gyakrabban esik az eső, kevesebbet süt a nap. Hideg is van, és egy csomó mindent nem lehet csinálni, vagy nem úgy, mint nyáron. Hamarabb sötétedik, rosszabbak a fényviszonyok. Ez a fotózásnak nem kedvez. Ma is menni akartam portrézni, de ilyenkor nem lehet, mert fúj a szél meg alig van fény.
Tegnap viszont voltam Vandával, és bár kevés képet készítettünk, mert elég barátságtalan idő volt, azért lett pár tűrhető. Meg legalább jól telt a délelőtt.
Délután meg gokartozni hívott Béla és Marcell, akik már legendának számítanak a csemői gokartpályán. Ezúttal is szépen mentek, néha centikre egymástól. Én meg fotóztam szorgalmasan.


Hideg van már ilyenkor, normális ember nem is jár gokartozni, de persze ők soha nem voltak azok. Különben is, hideg aszfalton és kesztyűben gokartozni a legjobb. Ilyenkor sokkal jobban csúszkálnak a gépek, és több idő kell a gumik felmelegítéséhez is.

Egyszer hóban is ki kéne próbálni.

Ez pedig Hector, a gokartos Bognárék kutyája, kinek jellegzetessége, hogy az egyik füle felfelé áll, a másik meg lekonyul, és ezzel nagyon vicces látványt nyújt. Itt meg éppen morcos egy kicsit, amiért felébresztettem.

Nincsenek megjegyzések: