2007. október 2.

Változások

Sajnos én nem vagyok olyan profi blogger, vagy hogy mondják ezt magyarul, mint Dávid, aki elmentett egy képet a blogja régi kinézetéről, mielőtt átalakította volna. Nem mentettem el én, aki ha valami megváltozik a környezetemben, napokkal később már nem is emlékszem, hogy milyen volt előtte. Így nem tudom képeken megmutatni, hogy ilyen volt, és ilyen lett. Remélem, hogy olvasóimnak jobb a vizuális memóriája, és emlékeznek, hogy milyen volt az előző, fehér tenger stílus. Nem is volt rossz az annak, aki alacsony felbontással, mondjuk 800×600 pixel felbontással merészkedik a világhálóra, ha van még ilyen egyáltalán. Van viszont olyan elvetemült is, aki 1600×1200 pixelen nézi, és annak tényleg sok lehetett a fehér. Ezért most kerestem egy új kinézetet, ami szokás szerint nem tetszik maradéktanaul, viszont egyelőre talán jobb, mint a régi. Remélem, hogy 5-10 év múlva fejlődik annyit a technika, hogy az én nulla technikai tudásommal is olyan külalakú blogom legyen, amilyet szeretnék.
A Vikiszava történetének során, az utóbbi tíz évben mindig egy jelszó lebegett a szemem előtt a változtatások során: „az előnyöket megtartani, a hátrányoktól elköszönni”. Ezt a tévében hallottam egyszer. Arra törekedtem, hogy a stílus továbbra is letisztult maradjon, de az áttekinthetőségen javítottam, mert volt mit. A szöveg sem lóg már túl annyira a képeken, mint korábban. Ez együtt járt a sorok hosszának rövidülésével, de ez javítja az olvashatóságot. Szintén az olvasást könnyíti, hogy a korábbinál nagyobbak lettek a betűk.
Szeretném, ha szavaznának, és elmondanák véleményüket az új Vikiszavával kapcsolatban.
Jó szórakozást kívánok!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

jó,jó az új sztájl, de egy vmi nem stimmel,nincsenek dátumok,illetve a bejegyzés dátumai nincsenek megjelenítve.csak ennyit akartam mondani

Palásti Viktor írta...

Köszi a véleményt! Nem tartottam fontosnak a dátumot is feltüntetni. Vagy visszakerüljön?

Névtelen írta...

sztem igen..már nem is tudom melyik cikk kapcsán lettem volna kiváncsi rá h mikor irtad,de biztos fontos volt:)

Palásti Viktor írta...

Mivel a Vikiszava mindig odafigyelt az egyes olvasók egyéni kéréseire is, ezért visszakerült a dátum a bejegyzések címei elé. :)

Névtelen írta...

hihi:)