2007. október 26.

Nem helyettesíti a kávét a Pocket Coffee

Mivel tegnap megígértem, ma leteszteltem, hogy helyettesítheti-e a Pocket Coffee a reggeli kávézást. Ezért szokásomtól eltérően nem ittam kávét ébredés után, hanem feltankoltam a csokiból. Egyet megettem még itthon, ötöt pedig magammal vittem. Vagyis hatot ettem meg a délelőtt folyamán, aminek számításaim szerint hatnia kellett. Már csak azért is, mert a kisebb csomagban öt van, így ha igaz a reklámszlogen - „a kávé ereje, a csokoládé energiája” -, ennyinek elégnek kell lennie.
A tapasztalatokról naplót vezettem:

6.10 - Ébredés után első dolgom volt, hogy megegyek egy Pocket Coffee-t. További 5 darabot betáraztam magamnak, és viszem a munkahelyemre.
7.22 - Nem érzem, hogy álmosabb lennék, mint máskor, amikor kávét iszok reggel, de benyomok egy csokit.
8:41 - Nem tapasztalok változást, pedig ettem azóta még egyet.
9.31 - Álmos vagyok, megint eszek egy Pocket Coffee-t.
9.58 - Vigyázni kell, nehogy a munkatársaim meglássák, és kunyerálásukkal meghiúsítsák a tesztet, amint a negyediket bontom fel.
10.23 - Nem javul a helyzet, kezdek aggódni, hogy elalszok. Elfogyasztottam az utolsó Pocket Coffee-mat is.
11.05 - Nem bírom tovább, most téptem fel egy Burn-t, amit a szomszédos Varga pék-boltban vettem. Azt viritykelem, hogy észhez térjek, és eredményesen tudjak dolgozni.
11.15 - Visszanyertem az eszméletemet. A Burn-nek tíz perc sem kellett, hogy elérje hatását.

Szóval a kávéhelyettesítő csoki mégsem helyettesítheti a kávét, a teszten egyértelműen megbukott. Lehet, hogy egy nagy dobozzal kellett volna megennem belőle, hogy hasson, de félek, hogy akkor egy délelőtt meg is csömörlöttem volna tőle.
Viszont mint különleges édességet, továbbra is nagyon ajánlom.

Nincsenek megjegyzések: