2007. október 30.

Elronthatja mások játékát!

Frissítve!
Két érdekes weblapra bukkantam az Indexen. Közös tulajdonságuk, hogy remekül el lehet tölteni velük az időt, amíg az ember meg nem unja.
Az egyik egy online rajzoló felület, ahol több ember rajzolhat egyszerre egy kezdetben üres lapra, ami természetesen hamar átalakul egy nagy, kusza firkává. A lap 150 másodpercenként törlődik, de ennyi idő után rendszerint már nincs üres rész, ahová alkothatnánk. Vicces.
Talán az előbbinél is jobb poén viszont a játék hűtőmágnes-betűs változata, ami szintén ugyanarra jó: megakadályozni másokat, hogy ki tudjanak rakni egy szót. Persze van, aki arra használja, hogy például leírja a nevét, vagy valami obszcén szót rakjon ki, de én a legnagyobb élvezetet abban leltem, hogy elrontsam, amit mások csinálnak. Ráadásul mindezt anélkül, hogy tartanom kéne tőle, hogy valaki majd pofon vág. Remek, remek!

Ma reggel megint megnéztem a játékokat, és mit látok? A hűtőmágneses változatot valaki épp politikai véleményének kifejezésére használta (nem én voltam). A betűket folyamatosan pakolgatja mindenki, ilyen hosszú szót ritkán lehet kirakni, mert a többiek azonnal elrontják. Ez valahogy mégis egész sokáig megúszta.
Ja, a kép nem a szerkesztőség véleményét tükrözi, és a Vikiszava amúgy sem politizál, még akkor sem, ha engem véletlenül Viktornak hívnak. De az öcsém meg Ferenc, úgyhogy...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagggggyon jó kis móka;)
hihi!
az a baj vele hogy megfertőz és elég sok időt ellehet vele ......
no,minden jót!

ClockworkRobot írta...

A legmókásabb, amikor a másik végen ülő mániákusan próbálja visszaállítani az általunk elrontott szavait :D

Palásti Viktor írta...

Igen, én is azzal szoktam szórakozni, hogy szétszedem a kirakott szavakat. :)