2008. december 7.

Tanyák



Ritka dolog, hogy december 6-án ennyire szép idő legyen, mint most, legalábbis a nap első felében. Ez, nameg a különlegesen szép felhőzet meg is hozta a kedvemet egy kis fotózáshoz. Úgy gondoltam, hogy kimegyek a városból, és elnézek valamelyik környező tanyavilág felé. Aztán a sors a Sóderos út felé vezérelt, ami minden évszakban tartogat valamilyen fotózásra érdemes különlegességet.



Nem lettek valami vidám képek, de most nem is ez volt a cél. Ha felhős az ég, akkor legyen nyomasztó és magányos a hangulat is. Remélem, sikerült átadni ebből valamit.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

azta..ennyire durva volt a felhőzet? vagy ps azért dolgozott..? mindenesetre hatásosak:) ma meg száz ágra süt a nap..

Palásti Viktor írta...

Azért dolgozott a ps. ;) De hidd el, nem csináltam volna meg a képet, ha eredetileg nem lett volna szép. Tegnap még szivárvány is volt, arról lemaradtam.

Névtelen írta...

morcosított felhők a javából:)
A második kép (ahol a kerítés van előtérben) témájáról csináltál már más évszakban is képet nem?
Valamiért olyan ismerős volt a kompozíció.

Palásti Viktor írta...

ekoo: a második képen lévő tanya tényleg szerepelt már régebbi képeimen is, csak nem ennyire közelről. De azért meglep, hogy felismerted. :)

Névtelen írta...

most erre a vagányak azt írnák:
"alap" :D

szerintem kibeszéltük akkor az aznapi fotózásod.. emlékszem akkor is "morcosítani való" felhőket kerestél:) és ezért ragadhatott meg.

Rennie írta...

Jajjj de jó! Itt vannak a felhős képek! Nagyon jók lettek! A szivárványt meg legközelebb. :-) A középsőből lehet háttérképet csinálok magamnak. :-)

Palásti Viktor írta...

Köszönöm Reni! Ha háttérképet szeretnél, akkor szólj, mert ezek kicsik ahhoz. Rossz minőségben meg ne nézegesd! :)

Rennie írta...

Köszike! Aranyos vagy, de ezt már úgyis tudod. :-) Igényt fogok tartani a nagyobb felbontású verziókra! :-)

Ballai Ottó írta...

Szia, Viktor,

ezek tökéletes tanyaképek, megjegyzem, én valamikor 1972-ben jártam arra először, és semmit sem változott a helyzet.
Az a lényeg szerintem, hogy van hozzá szemed - és akkor már mindegy, hogy mivel segítesz neki.
És a képek Nagykőrös beszántott, igazi mélységeit is mutatják, szóval gratula!