2008. december 5.

Fogmosás közben...



Fefe mindig nagyon ideges rám, amikor fogmosás közben kimegyek a fürdőszobából, és bármerre elindulok a házban. Pedig elárulom, hogy reggel is fogmosás közben szoktam lemenni beindítani az autómat, hogy melegedjen a motorja, míg elindulok. Beteg szokás? Van ennél betegebb is! Nemrég bukkantam rá Handras blogjára, amibe őszintén szólva nem olvastam még nagyon bele, de a nyitóképe az szenzációs! Bár látszik rajta, hogy nem normális körülmények között készült, hanem alapos előkészítés eredménye. Elég, ha csak a világítást nézzük. Zseniális! Főleg, ha megfigyelik az apró részleteket, például a tojásokon lévő mosolygó arcokat.
Nem hagyott nyugodni ez a kép, és tegnap, fogmosás közben azon morfondíroztam, hogy éjjel csak úgy, minden előkészület nélkül milyen önarcképet lehetne készíteni úgy, hogy a gépet a hűtőbe teszem. Hát ez lett az eredmény. Elég gyenge. De lehet, hogy próbálkozok majd még a témával. Csak itt már nagyon ki kellett köpnöm a fogkrémet...

10 megjegyzés:

Gyula írta...

HANDRAS :)

Palásti Viktor írta...

Igen :) Ki is írom a nevét, mert megérdemli. Főleg, ha már ilyen bénán leutánoztam.

Rennie írta...

Elég jó kis kép lett ez így "csakhirtelenfényképezzünkegyet" stílusban! Bár én még mindig a gépet sajnálom. :P Elképzelem, amint vacogott ott bent a hűs hűtőszekrényben... :-) Én meg ma se vagyok teljesen normális... ilyen marhaságokat írni! XD

Gyula írta...

Nekem az egyik haverom a Macbook Pro-jat szokta fagyasztoban huteni. Azota semmin nem lepodom meg....

Névtelen írta...

Nagyon jó lett a kép tényleg.
De azt szeretném kérdezni, hogy tényleg álmosan csináltad? Igencsak kómás fejed van rajta, vagy lehet nem jól fogalmazok, de nem épp rád jellemző arckifejezéssel vagy a képen:)

Az említett blogon lévő kép tényleg jó, vagyis nekem kicsit érdekesbe nyúlik át. Azonban a kivetnivalóm annyi, hogy szívesen közölném vele, hogy idén én vagyok a Mikulás által kiválasztott egyetlen személy, akinek ajándékot fog adni.
A videót először a saját nevemmel láttam. Kérem, nem dőlj/dőljetek!dőljenek be a hírnek, ez már elcsalt video.
A kiválaszotott ééénnn vagyok:D:D

Névtelen írta...

de azt a video-t hol lehet megbuherálni amúgy? a végén a pepsi volt kiírva de ott nem találtam linket vagy vmit..

Névtelen írta...

amúgy jó ez a hűtőbe benézős kép:D

Gyula írta...

http://trl2.tv/Send/Default.aspx

Névtelen írta...

köszi!

Gyula írta...

Szivesen. :)