2008. december 14.

Ezüstvasárnapi stressz

Nem tudom, önök hogy vannak vele, de én mindig későn fogom fel, hogy itt a karácsony. Valamelyik nap is úgy gondoltam, hogy majd 2-3 hét múlva elmegyek és megveszem az ajándékokat, amikor ráeszméltem, pontosabban felhívták rá a figyelmemet, hogy 2-3 hét múlva már régen túl leszünk a karácsonyon. A december nekem mindig a legrövidebbnek tűnő hónap.



Úgyhogy az ünnepek közelségére való tekintettel elhatároztam, hogy fogom magam, átmegyek Kecskemétre, és egy óra alatt megveszek mindenkinek mindent. Hívtam Ágit, hogy jöjjön velem, és tőle vártam, hogy majd motivációt és ötleteket ad a sikeres ajándékvásárláshoz. Amikor azonban megemlítette, hogy úgy érzi, üres kézzel fog hazatérni, éreztem, hogy nem úgy fognak összejönni a dolgok, ahogy elterveztem. Benéztünk pár boltba, de igazából sehol nem volt kedvem egy percnél többet eltölteni. Nekem nem jó érzés, hogy ilyenkor ki kell találni, hogy ki minek örülne a legjobban. Ráadásul egy konkrét ötletem volt, azt meg a pánik közepette elfelejtettem megvenni... Pedig még be is mentem abba az üzletbe, ahol a kinézett szajré található. Valahogy egyáltalán nem éreztem karácsonyi hangulatot. Pedig a Kecskeméten, a Malomban igazán megpróbáltak tenni ezért. Mondjuk nekem a showműsorok és a táncoslányok nem erősítik a szeretet ünnepének érzését.


Átadásra váró ajándékok, a Malom földszinti színpadának hátulján

Lehetett nyerni ajándékokat is, gondolom az embernek csak elég volt eladnia magát hozzá, pontosabban az adatait, amik sokat érnek marketingszempontból. Keltették is a hangulatot, népszerűsítették magukat a különböző cégek és üzletek, amennyire tudták. Valahogy mégsem hatott meg ez az egész. Meghittebb hangulatba kell kerülnöm a világgal, hogy megtaláljam azokat az ajándékokat, amiket keresek. Nem adom fel, pár nap múlva újra megpróbálom.


Akció! 11 ezer helyett 7 ezerért jobban megéri a kiscipő, ami 2-3 hónapig talán jó lesz a kisgyerek lábára. Ferrari rajongó apukák szívét célozták meg vele

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

dejó kiscipő:) mondjuk először azt hittem nem gyerek:o
nagyon tetszik.

és nem akarok dicsekedni,de én már megvettem az ajándékokat már vagy egy hete:P

Gyula írta...

Nekem van Ferrari cipom! Raadasul kurva draga volt, es csak setalasra es autovezetesre ajanlott :) Esoben nem lehet hordani es a futas is szigoruan tilos benne. Jo vetel volt! :)

Palásti Viktor írta...

Ekoo: gratulálok! :)

Gyula, gratulálok! :) Még jó, hogy autóvezetésre is ajánlott! Az nincs kikötve, hogy lehetőleg csak azonos logóval ellátott autót vezess benne?

Névtelen írta...

stressz:S jaja.. egyre stresszesebbé válik a helyzet a napok múlásával... nembaj, a héten, 3.szorra is nyakamba veszem a város, fővárost, hogy véget vessek a stressznek, amit az okoz, hogy még szinte senkinek sincs meg az ajándéka.. nyugtasson meg valaki, hogy nagyon nem vagyok ezzel egyedül:)