2008. december 23.

Vége az évnek!



Hihetetlen, hogy ezt is sikerült megérnem! Vége van az évnek, legalábbis munka szempontjából. Igaz, hogy sok embernek jutott eszébe az utolsó pillanatban, hogy szeretnének naptárat rendelni, de ez már csak így szokott lenni. Én is általában a legvégére hagyom az ajándékok beszerzését. Idén nem stresszeltem annyit rajta, amikor megláttam valamit, ami jónak tűnt, azt megvettem, de tudatosan nem nagyon kerestem semmit. Egyébként meg sokkal jobb lenne mindenkinek karácsony után megvenni az ajándékot, mert azt tapasztaltam, hogy utána okosabb az ember, hogy mi is lett volna a megfelelő meglepetés. Eleve nem tartozok azok közé, akik kreatívak ajándékozás terén. Nincsenek tuti ötleteim már szeptemberben, hogy ki mit fog kapni tőlem. Mostanra viszont azt hiszem, megvan minden, amit szerettem volna.
Egyvalamivel vagyok még elmaradva, a képeslapok feladásával. Persze arra lusta vagyok, hogy postára menjek ez ügyben, cserébe viszont minden évben szoktam tervezni valami minimalista karácsonyi képeslapot. Úgyhogy ezt most megosztom önökkel is. Lopják el nyugodtan, és küldjék el azoknak, akik fontosak önöknek – ha eddig még nem juttatták el hasonló formában jókívánságaikat.
Ez úton kívánok boldog karácsonyt mindenkinek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog Karácsonyt!
http://sonaj51.blogspot.com/
http://77filmajandek.nava.hu/

Főfüge írta...

Szívesen!

Puccos!