2008. július 24.

A Négercsók méltó utódja


Hölgyeim és Uraim! Ma este egy nagyszerű terméket van szerencsém bemutatni Önöknek! Ez pedig nem más, mint egy igazán kiváló édesség. Aki szerette régen a Négercsókot, az bátran tegye próbára a Choco Softies-t. A helyi Lidl-ben bukkantam rá, és amikor megláttam, rögtön tudtam, hogy ebből bizony csokiteszt lesz. Őszintén szólva nem számoltam a kudarccal, mármint hogy nem fog ízleni, mert ezek a csokis habcsók kategóriájú édességek olyanok, hogy akármilyen pocsék alapanyagból vannak is, akkor sem lesznek ehetetlenek. Maximum zsíros filmréteg képződik tőle a szájpadlásunkon, ami viszont elég idegesítő. Ettől tartottam csak, amikor feltéptem a dobozt, és beleharaptam az első áldozatba. Egyből kellemes meglepetés ért, mert rendkívül finomnak találtam. A csoki jó, a töltelék... hát... majdnem túl édes, de belefér. Tulajdonképpen azt kell mondanom, hogy ilyennek kell lennie. Aztán csak vártam, hogy mikor alakul ki az a nyomorult zsíros réteg a szájpadlásomon. De nem alakult ki. Egyáltalán nem jelentkezett semmilyen nemkívánt mellékhatás.Akkor már csak az lehet a baja, hogy marha drága. Valóban így van? Számoljuk ki! 349 forint volt egy dobozzal, ami 12 darabot tartalmaz. Vagyis nincs 30 forint egy darab. Akárhogy is nézem, ennyi pénzért a hülyének is megéri. Hát még nekem!

2 megjegyzés:

liliom írta...

Jé, én pont múlt héten fedeztem fel ugyanezt! Tényleg jó, bár egy kicsit talán túl édes. Jó étvágyat a maradékhoz (már ha van még belőle.. :) )!
Zsuzsi

Palásti Viktor írta...

Köszi! Sajnos a fotózás után hamar elfogyott a képen látható áldozat többi testvére is. Egy csokiteszten nem árt az alaposság, és a többszöri próba, ugyebár :)
Szerintem is túl édes, dehát a négercsók mindig ilyen volt.