2008. július 18.

Szalmabálák közt

Mostanában akármerre vitt utam, mindenfelé szalmabálákat láttam. A szalmabálák pedig általában gyengéi a fotósoknak, így engem is kezdett idegesíteni a látványuk.

Minél több van belőle egy helyen, annál jobb. Így kézenfekvő volt, hogy megfelelő körülmények esetén azonnal keressek egy szalmabálákkal gazdagon ellátott területet. Vandával fel is kerekedtünk, és a helyszín nem okozott csalódást.








A színfalak mögött


Ahogy megérkeztünk a kiszemelt helyre, meglepve tapasztaltuk, hogy mások is fotóznak ott. Érdekes, hogy pont ott, pont abban az időpontban, amire azt gondoltam, hogy ideális. De tulajdonképpen így csak megerősítést nyertem, hogy jól gondoltam, hogy ez lesz a megfelelő hely. Nem igazán ismertem a fotós srácot, úgyhogy csak annyit mondtam, hogy ha nem gáz, pár bálával arrébb mi is fotóznánk. Nem volt ellene kifogásuk, úgyhogy el is kezdtük. Ezen a képen ott vannak ők is. A kis fehér Smarttal voltak. Mögötte Vanda autója, a "Kurva Lapos Mazda", amit Milán (akivel pont akkor találkoztunk, amikor lekanyarodtunk a földútra) a rendszámáról ismert fel, mert olvasott róla a Vikiszaván. Szóval Milán is velünk tartott, az ő Micrája áll leghátul. A háttérben lévő bálánál pedig a másik lány (aki szintén piros felsőben jött, mert ők is azt gondolták a legjobbnak) és a fotós srác. Vicces volt.

A levágott szalmaszálaktól (vagy mik ezek?) Vanda és én is számos sebet szereztünk. Vanda a felső képen épp egy vérző sebet mutat a kézfején. Szerencsére túlélte a borzalmas sérülést. Ahogy nézem, a másik kézfején is van valami. Nekem meg mindkét karom, és mindkét lábszáram tele lett felületi hámsérülésekkel, mikor háromszor megpróbáltam nekifutásból felugrani egy bálára, hogy magasabbról fotózhassak. Mivel csúszós volt, és kerek, egyszer sem sikerült felkapaszkodnom rá, pedig majdnem sikerült. Aztán kiagyaltam, hogy talán az oldalán könnyebb lenne felmászni. Nekifutottam annak is, és sikerült felmásznom. Vanda a próbálkozás pillanatait örökítette meg, miközben a fényképezőgépem épségére vigyázott kaszkadőröket megszégyenítő mutatványaim közepette. Hiába, a jó képekért is meg kell szenvedni.

Antilopszerű mozdulatokkal közeledek a bálához, hogy aztán nekiugorva visszacsússzak rajta és a feladás terveit szövögessem

Nincsenek megjegyzések: