2007. október 12.

Sötétben fekete autót fotózni szívás

Szerencsére az én barátaim nem ladás hülyegyerekek. Ne értse félre senki, nem a Ladával van bajom, hanem azzal, ha valaki olyan autóval akar vagány lenni, amivel nem kéne. Szerencsétlen hülyék széles kerekeket, spoilert, nagy kipufogót tesznek a szakadt szaraikra, aztán százzal mennek a városban - ha van pénzük benzinre és nem a gyógyszertár előtt állnak - hogy valamivel fel tudják hívni magukra a figyelmet.

Ez az autó más. Mitsubishi Colt, felfelé nyíló ajtókkal, az alján többszínű neonvilágítással. Nem kell vele gyorsan menni, egyáltalán menni sem, hogy feltűnést keltsen. Nyilvánvalóan azért van, hogy odafigyeljenek rá, de azt legalább nem szánalmasan, hanem vagányan teszi. Az egyszerűség híve vagyok, szóval nem szeretem ezeket a kocsikat, de tény, hogy abban a néhány percben, amit utazással töltöttem benne, végig vigyorogtam.

Sajnos alig volt idő a fotózásra, de azt megállapítottam - amit előzetesen is sejtettem -, hogy fekete autót sötétben fényképezni igazi szívást jelent. Nem lehetetlen, de nagyon meg kell nézni, hogy hova állunk az autóval, hogy jó képek szülessenek. Ez most nem sikerült. Kellett volna vagy két óra, mire megtalálom a helyes beállításokat. Amatőr vagyok még sötétben sötét autó fotózásában. De Niki és Bobi (Nikiéké az autó) azt ígérték, hogy egyszer majd világosban is meglátogatnak az optikai tuninggal gazdagon ellátot kis Colttal. Akkor majd mutatok belőle többet is.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

háááát...lekük rajta, csask bírja a mechanika sokáig.

Palásti Viktor írta...

Én alig mertem becsukni az ajtót, amikor beültem. Ha az enyém lenne, mindig attól félnék, hogy mikor szakad le, törik el valami benne. De stabil, és profi munkának tűnik. Németországból hozták be.

Névtelen írta...

Szerintem meg ezerszer inkább egy igényesen megcsinált Lada, mint egy ilyen nevetséges spoilerezett kivagyi neonos műanyag foska.. :)Mondom igényesen megcsinált Lada, nem holmi rozsdakupac.

Palásti Viktor írta...

Feltűnősködni inkább ezzel lehet, mint egy Ladával. Én csak erre utaltam. Főleg, hogy nálunk olyan Ladák szaladgálnak, amin a legkomolyabb tuning a kékre festett fényszóró, meg az asztalos haver által készített hátsó "spoiler". :)