2011. október 30.

Sok boldogságot Angéla és Gábor!



Megint jó régen jelentkeztem már, pedig mennyi minden történt mostanában! Október 1-jén például Angéla és Gábor esküvőjén fotóztam Kiskunfélegyházán. Sőt, mivel a nagy napon kevés időnk volt (többé-kevésbé) beállított képeket készíteni, és az ifjú pár volt olyan lelkes, hogy képesek voltak hétfőn is visszaölteni magukra az esküvői gúnyát, hétfőn is visszamentünk fotózni. Ez volt eddig a legnagyobb szabású ilyen munkám, hiszen az esküvő előtt egy héttel még próbafotózásra is elmentünk, hogy megnézzük a helyszíneket. Ráadásul végig volt is velem másik fotós is: a próbafotózáson és az esküvőn Elemér, akinek ez volt az első ilyen bevetése, de máris majdnem féltékeny lettem a képeire; hétfőn pedig Vivi, aki viszont már szinte öreg motoros, vele ez volt a harmadik közös projektünk, ha jól számolom. Ezúton is köszönöm nekik a segítséget! Angélának és Gábornak pedig köszönöm a bizalmat, és a többiek nevében is sok boldogságot kívánok!
Az esküvőről most nem mutatnék sok képet, számomra érdekesebb volt a hétfő, amikor a kiskunfélegyházi – ma már nagyrészt használaton kívüli – fürdőszállóban fotóztunk. (Bár nem mindegyik kép ott készült.)

Angéla igyekszik jobb fényben feltüntetni Gábort
Véssük kőbe, hogy örökké tartson!
Gyere csak, kisfiú! :)

A kis kíváncsi

Royal Couple

Toljad mán' asszony!

Idill



Tessék mosolyogni!
Elemér hagyatéka a mackókkal teli bőrönd és a piros telefon


A polgári szertartás a kiskunfélegyházi városházán
Kissé Bauhaus-stílusú esküvői torta. Most jöttem rá, hogy elfelejtettem enni belőle :(
Lampioneregetés


Nincsenek megjegyzések: