2007. április 9.

Juhász Tamás Nagykőrösön járt

A húsvéti hosszú hétvégén városunkba látogatott Juhász Tamás barátunk, aki németországi kiküldetéséből tért haza. Tomi tiszteletére pénteken hot-dog partit szerveztem, ami azt hiszem osztatlan sikert aratott a résztvevők körében. Sokat ettünk és ittunk, majd a többiek a Snake bárban folytatták az estét, ahova én nem tartottam velük, mert egészségügyi állapotom ezt nem tette lehetővé, illetve féltem, hogy ott újabb szövődmények alakulnának ki :)
Vasárnap pedig meglátogattuk a Tomát a kis kerti tavuknál, ahol horgászni voltak. Ott lőttem ezt a pár képet.
Barátunk ma, a déli óránkban indult vissza Németországba, és legfrissebb információim szerint gond nélkül, szerencsésen megérkezett.


Tomi elkötelezett híve a négykarikás márkának, de tudhatná, hogy a baseball sapka mindig megnehezíti a fotózást, mert árnyékot vet az arcra. Amatőr fotósok meg is szokták szívni, de én ügyes vagyok, alig kellett belenyúlnom Photoshopban, szépen kirajzolta az obi az árnyékos részeket is :)


Volt egy üveg sörünk. Pajtásaim a tó partján újonnan kialakított plázson tanakodnak.


Ahhoz képest, hogy nem volt polárszűrő a gépen, elég jók lettek a színek. Az égbe azért beletettem még egy kis kéket, de majdnem ilyen volt.

Nincsenek megjegyzések: