2010. február 2.

Timi is elkezdte

Nagy nap ez a mai. Nemrég kaptam egy sms-t Timitől, mely így szólt:


Viiiktooor! Elsők között szeretnélek értesíteni, hogy létrehoztam a saját blogomat! ti-mi.blogspot.com, nézd meg! Kíváncsi vagyok, mi a véleményed!

Persze első dolgom volt meglátogatni a fent említett címet. Nagy várakozásokkal kezdtem olvasni, de még így is pozitív meglepetést okozott.
Ha olyan lesz, amilyennek Timi beharangozta, erőteljesen csökkenhetnek a női pletykalapok eladásai. Ugyanis a történetek, amiket nekem személyesen is beígért, nullává degradálják Kiszel Tündét is.
Timi — aki november óta babát vár — elhatározta, hogy az életében pár hónap múlva bekövetkező jelentős változások előtt leírja emlékeit egy blogban, amíg még nem komoly anyaként tekint a világra. Hogy írnivalója bőven lesz, azt tudom. Hogy nekünk, olvasóknak lesz-e bőven olvasnivalónk, az pedig csak Timi szorgalmán és kitartásán múlik. Minden esetre elkezdte, ami önmagában is nagy dolog. A folytatásért pedig mindenki ostorozza bátran! Hajrá Timi!

Nincsenek megjegyzések: