2010. december 11.

Arrested by the police

Elnézést kérek, ritkán szoktam angol címeket adni, de van, hogy ez elkerülhetetlen. Például akkor, ha sokkal jobban hangzik, mint ha magyarul írtam volna. Mert az, hogy elkapott a helyi seriff, elég hülyén hangzik.



Hogy milyen körülmények között készült ez a kép, azt mindenkinek a fantáziájára bízom. Úgy valószínűleg sokkal izgalmasabb lesz a történet, mint a valós tények ismeretében, amik egyébként teljesen jelentéktelenek, hiszen csak egy közúti ellenőrzés volt, ráadásul nem is én vezettem.
Viszont azt a mondatot mindenképpen szeretném megörökíteni itt, amit Peti barátom (a képen ő játssza az engem lefogó rendőr szerepét) mondott, miután megnézte ezt a fotót:
Csak azt tudnám, hogy Viktor miért mosolyog úgy, mint egy '20-as évekbeli viaszkosvászon baba...

Hogy miért? Mert én fényképeztem, és tudom, hogy a fényképeken mosolyogni kell.

Nincsenek megjegyzések: