2011. április 3.

Sok boldogságot Angi és Zoli!



Életemben az egyik legvidámabb, legnagyszerűbb esküvő volt, amin most hétvégén részt vettem. Angi és Zoli ráadásul a barátaim, jól ismerem őket. Ezért aztán sejtettem, hogy a fotózás nem lesz túl sablonos. Amikor előtte lévő nap elmentünk bejárni a környéket, hogy feltérképezzük a fotózásra alkalmas helyszíneket, már biztos voltam benne, hogy inkább fog ez szórakozásnak, mint munkának tűnni.
Ráadásul most először nem egyedül fotóztam, hanem volt egy társam — Vivi —, akinek ezúton is köszönöm a segítséget, az ötleteket és az inspirációt.
Ketten együtt nagyjából 3000 képet készítettünk, ezért bocsássák meg, hogy most csak ideszórok pár képet. Időm sem volt még az összeset egyesével megnézni. Viszont hamarosan jön egy második adag kép is, ezt megígérhetem.
Angi és Zoli, legyetek nagyon boldogok!













Fotózzatok, ne a képeket nézegessétek!



Erre is volt időnk



Villanykaróknál, oszlopoknál kötelező beállás kipipálva



Addig nem nyugszom, míg egyszer nem sikerül rendesen az Abbey Road utánérzés



Miféle paparazzo fotó lesz ebből kérem? 30 centiről? :)



„Angika és Zolika, fogjátok meg szépen egymás kezét, most átmegyünk az úton!”



„Hogyér' adják a járólapot?”



A csodaszép menyasszony

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Viktor, mindig is tudtam, hogy Téged akarlak az esküvőmre fotósnak. Elvállalod?:$ Időpont egyeztetés később:D

Palásti Viktor írta...

Megoldjuk Ini! :) És köszönöm a megtiszteltetést!

Edit írta...

Nagyon jók a képek! :)

Palásti Viktor írta...

Köszönöm! :)

kris írta...

Nice job! I like such style of wedding photos :)