2010. július 9.

Bogdán Márk Imre megszületett!



Az előbb kaptam egy sms-t. Egy régen várt sms-t. Timi küldte. Ijedtemben gyorsan beszkenneltem a telefonomat, mert nincs nálam fényképezőgép és nem vagyok a helyszínen. Kép nélkül viszont nem igazi a poszt. Az üzenetben ez áll:
Kedves mindenki! Értesítelek titeket, hogy feladtam a luxus albérletemet anyukámnál! Nagyon szerettem ott lakni, de mivel 3600 grammra és 51 cm-re nőttem, szűkös lett a hely. Így 2010. 07. 09-én 8 óra 42 perckor kiköltöztem! Üdv: Bogdán Márk Imre.
Márk, szevasz! Örülünk, hogy megérkeztél! Jó egészséget és sok boldogságot kívánunk neked és anyukádnak!

Részletekkel később jelentkezem.

Addig is akad olvasnivaló a témában Timi blogján.

2 megjegyzés:

ClockworkRobot írta...

Tetszett a kép! Ötletes.

ekoo írta...

Remélem nemsokára összefutunk majd séta közben és meg lehet majd csodálni az egyik legifjabb nagykőrösi lakost!

Gratulálok mindkettőknek!