2010. november 6.

Őszi séta

Jó estét! Nagy nap ez a mai, ugyanis végre teljesült egy régi álmom: mától nagyobb képek lesznek a Vikiszaván. Nagy köszönet érte Bárdos Dávidnak, aki önként felajánlotta segítségét, és ma közös erővel össze is hoztuk. A módszer persze pofonegyszerű — a technikai részletekbe nem is mennék most bele —, és már jóval korábban meg lehetett volna oldani, de hiányzott a kezdő lökés. Így viszont, hogy Dávid segített, minden összeállt. Tulajdonképpen vagy két hete kísérletezünk már, ezért is nem töltöttem fel mostanában semmit, mert elhatároztam, hogy a következő poszt már nagy képekkel jelenik meg. Ez pedig szóljon most az ősz színeiről, ami szerintem minden fotósnak kedvelt témája még akkor is, ha vannak, akik nem vallják be.
Október utolsó napján, kábé 18 fokban sétáltam egyet a városban, és nem hagytam otthon a fényképezőgépet sem.



Sárgulásnak indult levelek Nagykőrösön, a Ceglédi úton október 31-én.



Nagykőrös, Piactér — 2010. október 31.



Nagykőrös, Ceglédi út — 2010. október 31.



Nagykőrös, Ceglédi út — 2010. október 31.



Nagykőrös, Ceglédi út — 2010. október 31.



És egy kép, ami nem pusztán a színekről szól, bár azért fotóztam le, mert a rozsda olyan érdekesen ette át magát a plakáton. Dr. Ványi Ambrus nem lett polgármester. Nem ismerem őt, de így, hogy nem néz a szemembe a plakátról, hanem valahova félre, a semmibe, nem is keltett bizalmat bennem. Erről nem csak ő tehet: döbbenetes hiba a plakát tervezőitől és a fotóstól is, amennyiben választási kampányra készítette a képet. Nem őszinte. Pedig nem őszinte emberekről is lehet őszintének tűnő képet készíteni — nem is kell messzire menni, hogy lássuk.
Na, abbahagyom, mert a végére teljesen elrontom az ősz hangulatát.

2 megjegyzés:

Rozalia írta...

Én még mindig imádom a képeidet!

Erika írta...

Milyen más így látni a várost...! A te gépeden keresztül sokkal szebb:))

A plakáthoz: a helyesírási hibás plakátokat is láttad?:) szerintem az volt a nagyon durva...