2011. március 27.

Nekem vannak a legjobb barátaim!

Kedves Kispajtások!
Ezúton is szeretném megköszönni, hogy míg a mai napon mindenki a felhőkkel és a szomorkás időjárással volt elfoglalva, nekem végig sütött a Nap, de még este is, amikor másoknak már sötét volt. Nézzétek el kérlek, ha már az első mondat értelmének megfejtésén töprengnetek kell, de van már a hasamban pár pohár pezsgő a hot-dogok, csirkemell-csíkos tejszínes tészta, torta, tiramisu mellett. Lehet, hogy össze fognak keveredni a gondolatok, ráadásul meg is vagyok hatódva rendesen.
Amikor az embernek két bulit is szerveznek, ráadásul ugyanarra az időpontra, nem kételkedhet, hogy jól választott barátokat. Igaz, ez kicsit megnehezítette a dolgotokat, mert mivel sajnos nem tudok két helyen lenni egyszerre, a két fél 6-os időpontból valakinek engednie kellett. De megoldottátok ezt is. A legrégebbi barátaim érkeztek előbb (Ani, Kati, Zoli, Krisztián), virslikkel, hot-dog kiflikkel meg persze pezsgőkkel felszerelkezve. Gyorsan koccintottunk, ettünk pár falatot, mert fél óra múlva már Vanda hívott, és aggódva megkérdezte, hogy ráérek-e akkor. Miután igent mondtam, közölte is, hogy akkor szaladjak, mert itt vár a házunk előtt. Jött értem autóval, aztán elmentünk a pizzériába, ahová belépve egyből vakuvillanásra lettem figyelmes, de nem láttam, honnan jött. Aztán megláttam Timit, Barbit és Vilit is, akik már ott vártak pezsgővel. Nem számítottam rájuk, úgyhogy már ekkor meghatódtam. Hát még a végén, mikor a pincér lány (Adél, mert őt is meg kell említeni név szerint a kedvessége miatt) kihozott egy tortát, 29 szál gyertyával. Lehet, hogy csak rossz a memóriám már ebben a korban, de nem emlékszem, hogy nekem lett volna valaha ilyen igazi, sokgyertyás tortám, amit tényleg kihívás elfújni...
Miután kivégeztük a tortát is, hazavittek, ahol a hozzánk érkezett vendégek vártak vissza.
Annyi mindent tudnék még írni, hogy milyen jó érzés volt átélni ezt a napot, meg a tegnapit is… meg tulajdonképpen az összeset, amikor Veletek lehetek.
Barátaim, igazán köszönöm!
És köszönöm mindenkinek, akinek ma eszébe jutottam, és megköszöntött!

Nincsenek megjegyzések: