2011. július 25.

Pusztító vihar tombolt Nagykőrösön

A július 20-ai viharra valószínűleg csak az nem fog emlékezni, aki nem élte át. Aznap és még másnap is mindenki erről beszélt, és soha ennyi embert nem láttam még fotózni. Szerintem Nagykőrösről egy nap alatt soha ennyi fotó nem készült még.
Nekünk fél napig áramunk, aztán napokig internetünk nem volt, ezért nem töltöttem fel azonnal a képeket. De most pótolom a hiányt.

A vasútállomás előtti tér

Kárpát utca

Kossuth Lajos út – az állomás előtti utolsó kocsma

Kossuth Lajos út

Kossuth Lajos út

Kossuth Lajos út

Kossuth Lajos út

Jókai utca és egy szerencsétlenül járt Nissan Vanette Cargo

Széchenyi tér

A K&H Bank épülete a Deák téren

Szabadság tér

Ceglédi út

Ceglédi út

Ceglédi út

Ceglédi út

Ceglédi út – Múzeumkert

Cifrakert

Cifrakert

A „Svájci ház” a Cifrakertben

Cifra Csárda

Dózsa György utca

Dózsa György utca

Tévéstáb forgat az elképesztően siralmas állapotba került református temetőben

Református temető

4 megjegyzés:

Erika írta...

Nem semmi ez a nagy pusztitas. Nagyon szomoru. ;-((

mikrobi75.blogspot.hu írta...

Már vártam a képeket a Blogodban! Én is csináltam jópár képet, de nem töltöttem fel sehová őket. A kapofára került fel 1,2 kép ami viszont a környék egyik Famatuzsálem haláláról készült. http://www.kapofa.hu/index.php?cont=archivum&ev=2011&ho=07
A fa kerülete kb 540cm volt.

Vasárnap a dm felől mentél a piac irányába kezedben a fényképezővel. Még dudáltam is, de másik autóra néztél. :)
Majd küldök át egy két képet neked mailon.
Üdv.:Mikrobi

Palásti Viktor írta...

Hihetetlen, de emlékszem, hogy dudált valaki. Nem kerestem, hogy ki az, nem gondoltam, hogy nekem szólt, csak azt néztem, hogy mi van. Tudod, ilyenkor mindig az ugrik be, hogy összemegy-e két autó, mert az fotótéma :)

Megnéztem a képeidet... szomorú. Ezt a nagy fát még jobban sajnálom. Mennyi vihart átélhetett, és ez most mégis sok volt neki.

mikrobi75.blogspot.hu írta...

A nagykőrösi erdőben több 400-600 éves fák vannak, azok túl élték a vihart. Ez a fa is ilyen korú lehetett. Egyébként ez fa a Törtel felé vezető út mellett volt (illetve még ott van, csak fekszik) Nyársapát térségében. Azt hiszem ez a fa sugallja azt a tényt, hogy több száz év alatt egy vihar se bírt vele, de a mostani tövestül kifektette. :(