2009. március 9.

Boldog névnapot, Zoli!



Az elmúlt hétvégén Tamás és Zoltán napot kellett volna ünnepelnünk a barátaimmal, de különböző okok miatt csak félig sikerült. Úgyhogy az ünneplés egy része még hátravan, de szeretnék itt is megemlékezni erről. Tomival alig találkoztam, így őt nem is tudtam dokumentálni, de Zolihoz kimentem a szervizbe szombaton, hogy tájékozódjak A Fehér állapotáról.



Nos, látványos haladás még nincs a pár héttel ezelőtti állapothoz képest. De azért, ha megnézzük közelebbről, lehet látni, hogy nagyon szépen le van festve. Olyan, mint az új. Ami egyáltalán nem volt kis munka. Innentől már csak össze kell legózni.



Kíváncsi vagyok, milyen lesz, ha egyszer elkészül.



Zoli a festés makulátlanságát ellenőrzi a Suzuki tetején.



Este azért összejöttünk egy kis ünneplésre meg italozásra. Fefe lakórészét rendeztük be retro (gagyi székek, fotel meg asztal) illetve mediterrán (jukka, a cserepében gyertyával és egy beledöfött tescos kerti fáklyával) jellegű elemekkel. Volt ropi, mogyoró meg egyéb sós sütik, szóval szerintem klassz volt minden :)
Azért várom már azt a rendes bulit is, amin majd Krisztián főz valamit...

Nincsenek megjegyzések: