2009. március 1.

Nem lehet elég korán kezdeni


Szombaton kihasználtuk a jó időt egy kis gokartozásra. Ez most spontán dolognak tűnhet, de nem egészen az volt, mert egy kedves Vikiszava olvasó, Krisztián már hónapokkal ezelőtt felvetette, hogy menjünk el gokartozni, ha Nagykőrösön lesz. Most került sor erre.


Délelőtt, mikor megbeszéltük a gokartozást, még úgy tűnt, hogy vizes lesz a pálya, aminek rendkívül örültem, de délutánra eléggé felszáradt az aszfalt mindenhol. Egy nagyobb tócsa maradt, amibe kétszer bele is szaladtam véletlenül, utána meg örültem, hogy a pályán tudtam tartani a gokartot. Jó móka volt.

Ő Krisztián kisfia, akit nem igazán hozott lázba a gokartozás, de azért apukája elvitte pár körre, hogy ízlelgesse a sebességet. Persze azért nem versenytempóban mentek. Ha Formula 1-es versenyzőt akar nevelni belőle, nagyjából pont ilyen idős korban kell elkezdeni a felkészülést.


El is teszem ezeket a képeket, mert ha húsz év múlva tényleg F1-es versenyző lesz a kissrácból, én simán meggazdagszom ezekből a képekből.

Nincsenek megjegyzések: