2009. március 18.

A vicces Vodafone reklám miatt szúrták el az új McLarent?

A Vodafone igazán ütős reklámot készített a közelgő, 2009-es F1-es szezonra, miközben a McLaren jelentős hátrányba került a többi élcsapathoz képest. Az új autó lassú, és ők maguk is bevallották, hogy nagy a baj. Ez a reklám tehet mindenről?



Szóval felvetődött bennem a kérdés, hogy vajon ezért áll katasztrofálisan rosszul a McLaren a felkészülésben, mert a távirányítós autó fejlesztésével, illetve a reklám forgatásával voltak elfoglalva? Persze tudom, hogy ez hülyeség.
De tény, hogy a McLaren a teszteken elért köridők szerint az idei szezon elején inkább a középmezőnyt fogja erősíteni. Kicsit rossz irányba fejlesztették az új autót, megesik az ilyen. Nem baj, Hamilton legalább szórakozhat kedvenc hobbijával, a távirányítós autókkal.

Nincsenek megjegyzések: