2009. június 15.

Egy egészen rendkívüli hétvége



Több okból is rendkívüli volt az elmúlt hétvége. Egyrészt Imi barátom megnősült, ami ugye egy komoly dolog. Másrészt olyan esküvői fotókat készíthettem, amikről sok fotós csak álmodhat. Az ifjú pár ugyanis — és ezért nagy-nagy köszönet Nekik! — nem akart szokványos, cukormázzal bevont látványvilágot a képeken. Szóval nem virágos parkban vagy templomkertben fotóztunk, hanem Iminek köszönhetően bejutottunk a bezárt konzervgyár mára kicsit lepukkant területére.



Tisztában vagyok vele, hogy sokaknak nem tetszenek majd száz százalékig a hamarosan felkerülő fotók. De én nagyon hálás vagyok Timinek és Imrének azért, hogy mertek újítani, méghozzá merészen, és mást szerettek volna, mint amit a fényképezés feltalálása óta esküvői fotózásokon szokás.

Ahogy kiválogattam a képeket, felteszek majd egy kis ízelítőt, de nem bírtam ki, hogy addig is ne mutassam meg ezt a kettőt előzetesen.

Nincsenek megjegyzések: