2009. június 15.

Sok boldogságot Timi és Imre!

Íme, itt vannak a képek, amikről tegnap beszéltem. Sok kommentárt nem szeretnék hozzájuk fűzni. Remélem, hogy mindenkinek mesélnek maguktól is.



Azért annyit mégis el kell mondanom, hogy Iminek köszönhetően sikerült bejutnunk a helyi — ma már nem működő — konzervgyár területére. Hatalmas dolog, hogy ezt sikerült elintézni, és ezúton is köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult ehhez.





A képek java részét ezért itt, ezen az elhagyatott ipari területen készítettük. Többek között az Imi feje felett, a háttérben húzódó hídon lévő felirat miatt.





Imi itt egy fehér kartonlap segítségével juttat több fényt Timi arcára. Szóval profik voltunk.







Mély tiszteletem azé, aki kitalálta, hogy egy raklap lehet zöld is.





Imre öccse, Tamás személyében volt egy segédünk is, aki egy nagy fehér lepedőt hozott utánunk folyamatosan. Ha valahol megálltunk fotózni, leterítették a földre, hogy a menyasszony nyugodtan leengedhesse a ruháját, és ne legyen nagyon koszos.







A kikukucskálós kép persze nem maradhatott el, csak nem fával csináltuk meg, hanem konténerrel. Nekem így sokkal jobban tetszik.







A környezetre nem lehetett panasz. De az ifjú párra sem! Nagyon jól viselték a hosszú fotózást és a meleget is.



Na, induljunk el másfelé is! Még a kisbuszba sem volt egyszerű beszállni ekkora ruhában.



Ugye, hogy jó ötlet volt elhozni a fotelt a mező közepére?







Újabb helyszín, és egy kellemes meglepetés. Az egyik kedvenc fámhoz érve észrevettünk valamit. Figyeljék csak meg mi van letámasztva ott a háttérben? Egy bicikli! Fogalmam sincs, kié lehet, hogy került oda, de simán elhitte volna mindenki, ha azt mondom, hogy én vittem oda kelléknek, annyira kellett.







Végül a Tőzeges tóhoz is elmentünk, hogy a Sóhajok hídján is készüljön pár fotó a konzervatívabb értékeket kedvelők számára.





Timi és Imre, kívánom, hogy az egész életetek legyen olyan szép, mint ez az esküvő volt! És köszönöm, hogy bizalmat szavaztatok nekem, és én örökíthettem meg képekben ezt a nagy napot!

7 megjegyzés:

egneszz írta...

Hűűű, nagyon nagyon jó képek ezek!! A rendhagyó, gyári képek is, de nekem a kedvencem nem onnan van.. a 315-ös, biciklis, az nagyon fain:)
Szép kis pár, sok boldogságot nekik!

gershon írta...

Gratulálok a képekhez, valóban különlegesek és egyben gyönyörűek. Nem mindennap látni ilyet szépet!
A bicikliért viszont kellék díjat kérünk, ott voltunk engedélyt nem kértetek a használatáért :)
Sok boldogságot az ifjú párnak!

Palásti Viktor írta...

egneszz: köszi! Az a biciklis nekem is az egyik kedvencem. :)

gershon: köszönöm szépen! Elnézést, hogy nem kértünk engedélyt, meg hogy ingyen lenyúltuk a kerékpárt... ráadásul még a légibemutatót is megnéztük és le is fényképeztem. :|
:)

Unknown írta...

Viktor!
Nagyon jók lettek a képek! Nagyon örülök, hogy elvállaltad! Eddig talán a sörösrekeszes ütött legnagyobbat! :)

Palásti Viktor írta...

Köszi! :)
A sörösrekeszesnél nincs is jobb szerintem. Nekem is az az abszolút kedvencem.

ekoo írta...

Kedves Fiatalúr!

Nekem nem tetszenek a képek nem is találtam kielégítőnek a választható alternatívákat, annál sokkal több :):P
Komolyan, nincs rájuk szó!
Ön szavaival élve : "Hihetetlen!"

A legjobban nekem a "08-as" számú tetszett képi világa és az általam belemagyarázott mondanivalója miatt.
Rajta van a múlt, a nehézidők (gyár),
a jelen, a boldogság (az esküvő, a különleges ruha) és
a jövő, a kérdés, a remény ( a hájsz:D az életmódautó:D)

Grat!;)

Palásti Viktor írta...

Kedves ekoo!

Köszönöm! :) Többet nem is tudok hozzáfűzni. Csak örülök a kedves véleményének! Külön öröm, hogy értékelte a képen a háttérben megjelenő életmódautót. :)
Remélem, az ön esküvőjén is készíthetek majd hasonló képeket. Ha máshol nem, valami kenyérgyárban. :)