2009. szeptember 27.

Sok boldogságot, Linda és Peti!

Ez az esküvő nem most volt már, hanem jópár hete, de talán van még, akit érdekel és nem látta. Linda és Peti nem idegeskedték túl az előkészületeket, nekem is csak két héttel a nagy nap előtt szóltak, hogy menjek fotózni. Szerencsére ráértem azon a hétvégén, és nagy élményben volt részem.



A polgári esküvőt pénteken tartották, szűk családi körben, laza hangulatban. A kedvenc képeim akkor születtek, amikor hülyeségből megemlítettem nekik, hogy belemehetnének a polgármesteri hivatal udvarában lévő szökőkútba. Ők pedig legnagyobb meglepetésemre meg is tették.



Pancsolás után mezítláb a szökőkút előtt.



Az egyházi szertartásra szombaton került sor. A legszebb, legmeghatóbb volt, amin valaha részt vettem, mivel Linda egyik barátnője, Vilcsi vezette a szertartást, így nagyon bensőséges, baráti hangulata volt. Ez pedig nem mondható el minden esküvőről.









Szeretem, amikor valaki nem veszi túlságosan komolyan a fotózást. Már olyan értelemben, hogy el tud lazulni és képes önmagát adni. Linda és Peti tökéletes alanynak bizonyultak. Nagyon jó hangulatban telt az esküvő utáni fényképezés.


A cigiszünet után elindultunk a vacsora helyszínére, de Peti még beugrott egy kisboltba cigiutánpótlásért.



Gondolom nem kell mondani, hogy az ilyen pillanatokat szeretem a legjobban. Úgy értem, olyan pillanatokban és olyan helyeken megörökíteni a vőlegényt és a menyasszonyt, ami eltér a megszokottól. A cigarettavásárlás remek alkalom volt, hogy a boltot kiürítve gyorsan készítsek pár képet. Vicces volt, ahogy a boltosok szaladtak kifelé a pult és a pénztár mögül, hogy ne zavarjanak minket. Linda kezébe került valahogy egy Playboy, így örökítettem meg őket. Bár Peti kezében jobb lett volna, de éljen a női egyenjogúság!
Az ifjú párnak ezúton is nagyon sok boldogságot kívánok!

1 megjegyzés:

Rennie írta...

Mondtam már, hogy szeretem a képeidet? :D Ha nem akkor az előző mondatot vedd kijelentőnek kérdő helyett. :D