2009. július 25.

Massa súlyosan megsérült a Hungaroringen

Egy nem túl etikus fotó is napvilágot látott az interneten Felipe Massáról, miután súlyos sérülést szenvedett a Magyar Nagydíj mai időmérő edzésén. Photoshoppal világosítottam rajta, hogy ha már van, legalább rendesen lehessen látni. Elég csúnyán néz ki, de sokkal rosszabb is történhetett volna.



A Ferrari brazil pilótáját feltehetően egy rugó találta fejbe nagy sebességnél. Ettől egy pillanatra eszméletét veszthette, és kormányzás nélkül, egyenesen belehajtott a gumifalba. Mivel a gázt sem nyomta már, a motorféknek köszönhetően lelassult annyira az autó, hogy az ütközés nem volt különösebben veszélyes.



A közvetítés során sokáig nem lehetett tudni, mi történt pontosan. Azt, hogy az a rugó honnan jött, egyelőre csak találgatják, de talán Rubens Barrichello autójából esett ki korábban.



Massát a helyszíni ellátás után helikopterrel a budapesti Honvéd kórházba szállították. Az állapota a hírek szerint stabil. Zúzott koponyasérülést, agyrázkódást és szemsérülést szenvedett. A holnapi versenyen nem fog indulni.



A Formula 1-ben a Magyar Nagydíj után négy hét nyári szünet jön, majd a Európa Nagydíjjal folytatódik a sorozat Valenciában. Massa addigra remélhetőleg felépül, de ha nem versenyezhet, a helyét a Ferrari tesztpilótája, Marc Gene, esetleg Luca Badoer veheti át ideiglenesen.

1 megjegyzés:

mikrobi75.blogspot.hu írta...

Néztem én is élőben a közvetítést és nagyon sajnálom ami történt, pedig én nem a Ferrarisok táborát erősítem, de ilyet nem kívánnék senkinek.
Nekem gyanús egy kicsit, hogy az a rugó vagy mi honnét jött, de bízzunk a szakértői vizsgálatokban.
Üdv. mikrobi75