2009. július 4.

Királyság!

Jó napot! Elnézést kell kérnem, amiért az utóbbi időben kissé elhanyagoltam a blogot és környékét. Először sok munkám volt, azért nem írtam. Aztán később meg annyira jó volt, hogy nincs sok munkám, hogy akkor meg azért nem írtam. Nem kifogásokat akarok keresni, de tény, hogy a következő nyolc napban megint kicsi az esélye, hogy felkerül ide bármi új. Hacsaknem teleírják az üzenőfalat a kis idióták.
Nyolc napra elutazok egy olyan országba, ahol tejet öntenek a teába, hisznek a szellemekben, minden alkoholista fociőrült (és minden fociőrült alkoholista), az autók pedig az út rossz oldalán közlekednek. Azt mondják, náluk csak a franciák rosszabbak. Párizsban viszont már jártam, és nagyon tetszett. Tehát e szerint az elv szerint Londont imádni fogom. Legyen úgy!
És kérem, hogy szorítsanak értem, értünk. Vandával megyek ugyanis. Ő hívott még hétfőn, teljesen váratlanul, hogy tartsak vele, én meg ijedtemben igent mondtam. Szóval drukkoljanak nekünk, hogy ne tévedjünk el, és ne érjen minket semmilyen csapás. Köszönöm!
Ahogy hazaértünk, jelentkezem a képes beszámolóval. Csak annyit említenék meg, hogy emiatt az út miatt vettem még egy 8 gigás memóriakártyát a fényképezőgépembe.
Viszontlátásra! Vagy hogy stílszerű legyek: See You!

Nincsenek megjegyzések: