2009. november 7.

Krisztián „hazaért”

Mindig mondtam, hogy Krisztiánnak a vendéglátásban lenne a helye. Akárhányszor buliztunk úgy együtt, ha arról volt szó, hogy együnk is valamit, rá mindig lehetett számítani a konyhában. Ezért örültem nagyon annak, amikor pár hónapja bejelentette, hogy nyit egy gyrosost.



Hosszú előkészületek után a Döner Gyros névre keresztelt egység végre e hét szerdán (november 4-én) megnyitott. Sajnos a hét első három napján eléggé beteg voltam, így állapotom nem tette lehetővé, hogy már az első napon felkeressem ott Krisztiánt, de csütörtökön munka után már oda mentem ebédelni. Nem csalódtam. A gyros tökéletes, és később megállapítottam, hogy az általam előtte az életben még soha nem fogyasztott tortilla is ugyanolyan jó.



Aznap este Zoliékkal is visszamentünk. A felső képen épp arra várunk, hogy Krisztián elkészítse számunkra a vacsorát. Ezen a fotón egyébként elrejtettem két paradicsomot is. Aki először megtalálja és megírja kommentbe, hogy hol található a két paradicsom, azt lehet, hogy meghívom egy gyrosra Krisztiánhoz.



A Döner Gyros Nagykőrösön a Gát u. 4. alatt található. Ha így nem egyértelmű (nekem nem lenne az), akkor a Ceglédi útról a stranddal szemben lévő kisutcába kell lekanyarodni, és ott az utca vége felé lesz a baloldalon a lakótelep egyik alsó lakásából átalakított kis helyen. Remélem, mindenki megtalálja, aki keresi.
Hajrá Krisztián!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Jaj Viktor, én megtaláltam a paradicsomokat Fefe kezében, és ezért muszáj meghívnod egy gyrosra, most hogy vége a 2 hetes diétámnak :). Mondhatom cseles, hogy úgy írtad hogy "lehet", ez egy kiskapus megoldás akart lenni?! pusz:LaraJ.

Palásti Viktor írta...

Gratulálok a helyes megfejtéshez!
Természetes, hogy beépítek kiskapukat az ilyen felajánlásokba. De fellélegezhettem, hogy te fejtetted meg, ezért betartom, amit ígértem. Csak szólj, hogy mikor szeretnéd átvenni, illetve megenni a nyereményt!

Palásti Viktor írta...

Egyébként nehéz volt megtalálni a paradicsomokat?