2009. november 27.

Itt az új Nagykőrösi Kalendárium

Hamarosan a boltok polcaira kerül — ha ugyan még nincs ott — a 2010-es Nagykőrösi Kalendárium.
Úgy érzem, az utóbbi évek legerősebb tartalmát sikerült összehozniuk a szerzőknek a mostani kiadásba. A szokásos Eseménynaptáron kívül (mely az év legfontosabb eseményeit foglalja össze időrendi sorrendben) nagyon sok történelmi jellegű cikk olvasható benne. A cikkekhez gazdag képanyag is tartozik — ami nem mindig tartozott a kiadvány erősségei közé —, ezáltal még érdekesebb és értékesebb. Karácsonyi ajándéknak is kitűnő választás lehet azoknak, akiket egy kicsit is érdekel városunk jelene és múltja.
Na és hadd vagánykodjak el a végén azzal, hogy az egészet én szerkesztettem (ha hiba lenne benne, az nem én voltam), és a borítókép is az én munkám. Bár ezúttal csak félig, a baloldala ugyanis egy 1905-ös képeslap. Ezt dolgoztam össze az én egyik — hasonló szögőből készített — fotómmal. Azt hiszem, ez a kép jól illusztrálja városunk idei legnagyobb eseményét, a Postapalota eredeti állapotra történő felújítását.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

reméltem feltöltöd PDF-ben:)

Palásti Viktor írta...

:) Nem áll érdekemben feltölteni. Pedig nem lenne rossz buli, ugye?

gloriagajdacsi írta...

óóó, ez engem érdekel! dedikált példányt beszerzésére van mód? :)

Névtelen írta...

az tényleg jó lenne
egy dedikált PDF:)

liliom írta...

De jó lett a borító! :)