2010. március 24.

Felkerültek a matricák is



Peti új szereplő a Vikiszava történetében. Zoli navigátora és egyben új kispajtásunk. Köszöntsék szeretettel! :) Szóval a felső képen épp ő szedi le ünnepélyesen a hordozófóliát a raliautó első lökhárítóján szereplő Vikiszava matricáról. Aki szerint a matrica ferdén van felragasztva, forduljon Petihez, és ő majd elmagyarázza, hogy miért nem ferde.
Szerintem egyébként jó így, és más úgysem ragasztotta volna fel, úgyhogy teljesen mindegy is. Peti ráadásul gyakorlott autódekoros, és filozófiája szerint egy raliautó akkor raliautó, ha tele van matricázva.



Ezért aztán tegnap délutántól estébe nyúlóan azon agyaltunk, hogy az autó melyik részére milyen matrica kerüljön. Egy A/4-es lap mindkét oldalát teleírtam szélesség- és magasságadatokkal, hogy melyik karosszériaelemre mekkora reklámok kerülhetnek. Mondjuk így sem jött össze minden, de nem baj.
Ma délután elhoztam Kecskemétről a matricákat, és kivittem a Zoliék szervizébe, ahol a versenyautó felkészítése zajlik. Ma például beállították a futóművét és vonószemek is kerültek rá. Meg került az aljára egy páncéllemez kartervédő gyanánt. Szóval ahogy odaértem, hamarosan megérkezett Peti is, aki rávetette magát a matricákra, és elkezdte felragasztani azokat. Ez a művelet okozott neki némi idegi feszültséget, de becsületére legyen mondva, jól állta a sarat a kollégák beszólogatásai ellenére is.



Este negyed tíz van. Lehet, hogy Peti még mindig ragasztgat.
Már csak négyet kell aludni a versenyig.

Nincsenek megjegyzések: