2010. március 18.

Készül a „Fehér”



A bennfentesek már régóta sejthetik, de azért elmondom a nagy hírt: március 28-án Zoli indul az Eger Ralin!
Hogy mennyi munka előzte és előzi még meg a versenyre való felkészülést, még én sem tudom megsaccolni, pedig Zoli egy ideje főleg erről tud csak mesélni, mert szinte minden szabadidejét a műhelyben tölti a Suzi barkácsolásával. Ha jól emlékszem, tavaly télen kezdett hozzá...



Képzelhetik, mennyire örültem, amikor Zoli valamelyik nap megkért, hogy csináltassak vikiszavás matricát, mert fel akarja tenni a versenyautóra. Mondjuk Zolinak ez nem újdonság, mert tíz éve is vikiszavás pólóban vett részt a középiskolai tornaórákon. Én pedig akkor is büszke voltam. Ma azért mentem ki, hogy megbeszéljük, hova kerüljön a matrica, és mekkora legyen a mérete.



A ralira visszatérve, onnan vált minden hivatalossá, hogy Zoliék tegnap leadták a nevezést a versenyre. Még aznap el is mentek Egerbe navigátorával, Petivel, hogy bejárják a pályákat. Szóval nem mondhatja senki, hogy csak poénból neveznek — nagyon is komolyan veszik.



Most épp a kartervédő felszerelésének előkészületei zajlanak. Azért hegeszt meg flexel (vagy mit csinál) András, nem azért, hogy látványos képeket tudjak készíteni. Mondjuk amikor megláttam a mindenfelé szálló szikrákat, azonnal lázba jöttem, és fotózni kezdtem. András meg is állapította, hogy nem ugyanazoknak a dolgoknak örülünk.



Zoli már csak a fékekkel elégedetlen, de ahogy hallottam az édesapjával folytatott beszélgetést, van ötlete a megoldásra. Műszaki titkokat azonban nem akarok kifecsegni. Így is csak remélni tudom, hogy a fotókon nem örökítettem meg semmi olyan műszaki megoldást, amit más, rivális csapatok elleshetnek és a javukra fordíthatnak.



Az Eger Ralin történő eseményekről, és az előzményekről természetesen részletesen beszámolok majd. Már csak tízet kell aludni...

Nincsenek megjegyzések: