2010. március 8.

Honlapajánló: Retro Gastro

Úgy tűnik, a retro stílus évek óta masszívan tartja népszerűségét. De ez nem is csoda, hiszen nosztalgiázni mindig jól esik. Főleg, ha az ember a gyerekkorára emlékezik vissza, azon belül is az akkoriban elfogyasztott édességekre.
A Retro Gastro nevű blog pont ezeknek a termékeknek állít emléket képekkel és személyes élményekkel körítve.
Már a fejléc kellemes emlékeket idéz, hiszen a Boci csoki egykori csomagolásának részlete látható rajta. Évek óta nem ettem sima Boci tejcsokit, de emlékszem, hogy amikor ez volt a csomagolása, mekkora élményt okozott már a felbontása is. Azt hiszem, el is kapott egy kicsit a nosztalgia... ennék egy kis Boci csokit. Vagy Mese sajtot, amit én a blog szerzőjével ellentétben nagyon szerettem, csak azért nem jutottam hozzá egy-két alkalomnál többször, mert anyukám is megkóstolta, és letiltott róla, mondván, hogy ez valami förtelmesen rossz. Pedig én a mai napig a számban érzem az ízét. Csokis sajt... hmm.
Hajrá Retro Gastro! Csak így tovább!

Nincsenek megjegyzések: