2008. május 5.

Kerti partik ideje jön


Szombaton elkezdődött a kerti sütögetések szezonja. Tomiék rezidenciáján gyűlt össze a brigád, hogy összedobjunk valamit. Feró volt a főszakács, a kaja pedig saslik, baconbe göngyölt fetasajt és tésztasaláta. Hú, még így leírni is jól esett, hát még megenni!

Kati segített az előkészületekben, ezen a képen épp a sütögetőhöz viszi a nyersanyagot.

Ferike itt még a tüzet csiholja, hiszen köztudottan a jó tűz alapozza meg a jó parazsat, amin aztán megsül a kaja.

Itt meg már sörrel locsolja a félig megsült saslikot, amin én erősen csodálkoztam (főleg, mert nem szeretem a folyékony kenyeret), de utólag biztosan mondhatom, hogy nem lett rosszabb tőle.

Muszáj volt csinálnom egy ilyen portrét, amin Fefe épp a saslikokat igazgatja egy speciális fogóval.

Itt már majdnem kész a kaja. Találják meg a képen a levegőben lévő sörcseppeket, azoktól gőzőlt az étel ilyen látványosan az ellenfényben.
Talán mondanom sem kell, hogy többen betegre ettük magunkat, miután elkészült. Még sok ilyet, Feró!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

hm..
"cikkek óta" nem írnak neked egy kommentet sem az emberek.
Sok értelmeset én se tudok írni:D csak hogy én is tökre örülök, hogy itt a jóidő, kinn az udvaron lehet tevékenykedni és az arcunkon érezni a nap melegét.
(hude csöpögős, de tényleg így van:D)