2008. augusztus 5.

Találtam egy kutyát!

--==| Breaking news |==--

Ma este elmentünk Katival és Zolival sétálni, és megenni egy fagyit. Ebben nem lenne semmi érdekes, de hazafelé jövet figyelmesek lettünk egy kutyusra, ami a központon szaladgált. Welsh terrier, mint az unokatesóméké, úgyhogy fel is hívtam őket gyorsan, hogy megvannak-e (kettő is van nekik, Panni és Berci). Mivel megvoltak, kicsit megnyugodtunk, de annak ellenére úgy határoztam, hogy hazaviszem, amennyiben hajlandó velem jönni. Ezzel nem is volt gond, mert egy kis barátkozás után olyan szépen jött mellettem, mint ha pórázon vezettem volna. Hazaérve megitattuk, és adtunk neki némi löncshús konzervet. Meg is ette, bár nem tűnt túl éhesnek. Úgyhogy most itt van valahol az udvarban, gondolom épp lepisil egy bokrot, vagy az autóm kerekét, mert fiú kutya. Lacinak neveztük el, úgy 15 másodpercnyi gondolkodás után. Holnap elkezdem megkeresni a gazdáját, bár annak is örülnék, ha itt maradna. Ha valaki sejti, hogy kié lehet, szóljon! Magas jutalom ellenében visszaadom :)
Ez nem Lacika, de pont ilyen ő is

Nincsenek megjegyzések: