2009. február 4.

Ági is...



Felbátorodva az eddig látott képeken, Ági is bejelentkezett hozzám fotózásra ma. Persze nagyon örültem neki, mert mostanában kísérletezőbb kedvemben vagyok. Ki is próbáltam egy teljesen szokatlan beállítást. A két hosszú neoncső közötti résen keresztül fotóztam az első képet. Naná, hogy később az tetszett a legjobban. Nálam örök igazság, hogy a hülyeségből kipróbált extrém szögekből készült képek tetszenek utólag a legjobban.



Mondjuk a hagyományos képek közül is van pár, ami szerintem jó lett. Főleg, hogy Ági téglavörös inge tök jól ment a háttérhez, pedig eredetileg más árnyalatú volt. A fényképezőgépemre pedig nagyon büszke vagyok, mert most először nem kézzel állítottam be a neonfényhez a fehéregyensúlyt, hanem rábíztam, hogy találja ki ő, hogy a jó. Először totál elrontotta, teljesen zöldessé vált a bőrszín. Aztán megpróbáltam fehér háttér előtt lefuttatni a kis programját, és akkor tökéletesen sikerült neki. Mondjuk totál piros háttérnél ne próbáljon meg az ember fehér színt beállítani... Szóval nagy dicséret illeti a Sony mérnökeit, a mai színeket nekik köszönhetik!

4 megjegyzés:

ClockworkRobot írta...

Az első kép nagyon bejön. Tényleg jó lett. A második is tetszik.

Palásti Viktor írta...

Köszönjük szépen! :)

Névtelen írta...

:D

pöttyöslabda írta...

minden elismerésem a fotós és alanyáé. nagyon szép képek lettek. a fekete háttérrel meg különösen jól mutat! :)