2009. február 12.

Black edition

Mint láthatják, megint megújult a Vikiszava külalakja. Bár az ezelőttit történelmi változásnak kiáltottam ki, de az első perctől éreztem, hogy nem az igazi. Tudják, milyen ez. Amikor hinni akarnak valamiben, hogy az jó, aztán rájönnek, hogy mégsem annyira. De azért még erőltetik egy darabig, hogy ne tűnjenek teljesen hülyének a saját szemükben és mások előtt. Ez most egy ilyen helyzet volt.
Az új dizájn minimalistább, nehezebb belekötni, talán többeknek tetszik majd. Ennek kapcsán Henry Ford híres mondása jutott eszembe a múlt század elejéről. „Nálunk a vevő mindig a kívánt színben kapja meg az autóját. Feltéve, hogy ez a szín a fekete.”
Egyébként tudják, miért volt fekete az összes korai T-modell? Mert a fekete festék gyorsabban száradt meg a karosszérián, mint bármelyik másik szín. Ez pedig az első sorozatban gyártott autó esetében igen fontos tényező volt.

5 megjegyzés:

ClockworkRobot írta...

Tetszik az új külalak, mert nagyon a képekre vonja a figyelmet, ami a fotóblognál előny. De a nagy kontraszt miatt, amikor elnavigálok, csíkosan látom a világot, úgy beleégnek a szemembe a fehér sorok. Sötétszürkére gondoltál már háttérek?

Palásti Viktor írta...

Köszönöm a hasznos véleményt! Mit szólnál, ha a betűk lennének szürkék, vagyis sötétebbek? Szerintem a nem teljesen fekete háttér is zavaró lehet.

Wandus írta...

Viktor, én büszke vagyok rád! :) Sztem tökjó lett az új dizájn! :D

ClockworkRobot írta...

Így sokkal kényelmesebb! Köszi :)

Névtelen írta...

A fotóknak mindenképp jót tesz a fekete háttér, és még elegáns is. :-) Bár a saját blogomban a fehér háttérre esküszöm (a Lightbox elsötétíti, amikor a fotókat megnyitják), így Nálad bejön a fekete dizájn. :-)