2009. február 20.

Jeges napok



Pár hete, amikor a 10 fok fölötti nagy melegek voltak, én is hajlamos voltam azt hinni, hogy nem lesz már hideg ezen a télen. Sőt, tudom, hogy vannak emberek, akik nálam jobban is elhitték ezt. Előtte azt mondtam, hogy nincs bajom a hideggel, a tél ezzel jár, elfogadom. Aztán jött pár nap ízelítő a tavaszból, és valahogy elveszítettem a toleranciám a téllel szemben. Onnantól kezdve – és tudom, hogy ezzel sem vagyok egyedül – nem szerettem volna több hideget, telet, havat. Tavaszt akartam, napsütést és meleget. Persze februárban nincs naivabb dolog a tavasz várásánál, ezt mindenki tudja. Most megint szállingózik a hó. És a hétvégére további utánpótlást ígérnek a kristályos szerkezetű csapadékból. Persze ennek is megvannak az előnyei. És hogy mik azok? Zoli többek között ezért vette meg a négykerék meghajtású Swiftet, és Vadvirág sem bánta a havat, ami valamelyik nap leesett. Nézzék csak:



Senki ne mondja, hogy nem a tél a legviccesebb évszak.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

3 féle ember létezik a földön, aki ha citromot kap...:

1.) félredobja
2.) fanyalogva megeszi
3.) limonádét készít belőle :-)))

Örülök, hogy tetszik a rögtönzött ízelítőnk (3-an követtük el a fenti videót), és akkor még nem is mondtam, hogy már 49 mp-nél tartok a videó montázsban! :-)