2009. február 15.

Barátnők



Vivi és Oti a legjobb barátnők, hívják egymást soulmate-nek is, ami magyarul körülbelül lelki társat jelent. Együtt nagyon veszélyesek, erről ma végleg meggyőződhettem. Persze a veszélyest jó értelemben kell érteni, különben még megharagszanak rám, és annak beláthatatlan következményei lennének. :)
Készítettünk pár képet Kecskemét főterén, és a fotózás igazán jó hangulatban telt. Kitaláltam, hogy álljanak oda egy T-mobile bolt kirakatához, mert ott jók a fények. Amíg előkészítettem a fényképezőgépet, felállítottam az állványt, belőttem a fehéregyensúlyt, a lányok elhatározták, hogy jobb képeket fognak készíteni kettőjükről, mint én. Oti elő is vette a fényképezőgépét (nem, most direkt nem kulcstartónak nevezem, hanem fényképezőgépnek!), és elkezdtek alkotni. Ebből született a remek ötlet, hogy megpróbáljam azt a pillanatot elkapni, amikor a kis gép vakuja villan, és megvilágítja őket. Kábé tizenötödik próbálkozásra sikerült úgy, hogy hármas sorozatfelvételeket csináltam. Hálás vagyok a türelmükért, meg köszönetet kell mondanom a szerencsének is, hogy viszonylag hamar sikerült.



Az alsó kép pedig csak egy sima, beállított „nézd, olyan telefont szeretnék” jellegű kép. Hátha megveszi majd tőlem a T-mobile, és gazdag leszek...
Viszont erről jut eszembe: Vivi, ugye nálad maradt a kesztyűm?

Nincsenek megjegyzések: