2010. október 2.

Irány Svédország!

Már megint eljött ez a nap. Nem harangoztam be előre, de kár is lett volna. Csak egy négynapos kiruccanásról beszélünk, tehát szót sem érdemel. Kis kézipoggyásszal, egy cipővel, egy nadrággal, két pulcsival. Nem teljesen az a mennyiségű felszerelés, amit mondjuk anyukám bepakolt volna, de én már 28 és fél éves nagyfiú vagyok, megoldottam egyedül. Életemben először.
Viszek fényképezőgépet, de a táskája már nem fért be a kis bőröndbe. Az olcsó repülőjegy hátrányai. De nem baj, mert van egy kölcsönkapott miniállványom is. Jó szolgálatot fog teljesíteni az éjszakai fotózások során. A rendezvény, amire megyünk, ugyanis diszkréten csak Lights in Alingsås névre hallgat. Vagyis fényekről szól. Fényekről az éjszakában. Csak annyit mondok, hogy messze a legszebb dolog, amit életemben láttam.
Remélem, hamarosan meg is mutathatom. Kedden jövünk haza.
Viszlát!

Nincsenek megjegyzések: