2010. október 11.

Vége a gyásznak

Arra jutottam, hogy oké, hogy szeretem a fekete színt, de kezdett sok lenni belőle, ahogy elnézegettem a blogot. Főleg hosszabb szövegek voltak hajlamosak összefolyni a szemem előtt a fekete háttéren. Úgyhogy a mai napon komoly döntésre szántam el magam. Alapvetően nyúltam bele a Vikiszava színvilágába meg az eddigi kinézetébe. Az új még nincs teljesen kész, de alakítgatom majd, ahogy időm engedi. Főleg az új fejlécet kell megcsinálnom. Kérem, addig is viseljék el ezt az átmeneti változatot.
A dizájnváltozáshoz köze van a Svédországban beszívott levegőnek és az Audi A7-esnek is, melynek ízlés- és formavilága a legnagyobb hatást tette rám az utóbbi tíz évben. (Erről később írok is majd bővebben, ha lesz módom lefotózni a gyönyörűséget.) Az áttervezésnél — mint 14 éves korom óta mindig — most is „az előnyöket megtartani, a hátrányoktól elköszönni” jelszót tartottam szem előtt.
Az új kinézettel kapcsolatos véleményeket szívesen fogadok kommentek formájában.


Ilyen volt eddig

8 megjegyzés:

MiLiO írta...

Jó döntés volt! Viszont amin mindenképp változtass még, hogy az oldal hasznos része ne csak a képernyő 1/4-ed részét töltse ki, nálam pl most így néz ki: http://artischockenherzen.info/szava.png

Palásti Viktor írta...

Köszi Milán! Azt én is szeretném, ha nagyobb részt töltene ki, de ennyire nem tudok belenyúlni a kész sablonba. Illetve tudnám szélesebbre húzni, de a képek sajnos nem lesznek nagyobbak (pedig azt szeretném a legjobban), és úgy is hülyén néz ki, hogy a kép elveszik valamelyik szélén. Úgyhogy nem tökéletes ez sehogy... Anno pont ezért tértem át a feketére, mert ott talán nem volt ennyire zavaró a sok üres rész.

ClockworkRobot írta...

Tetszik az új külső. Van hangulata. Milánnal egyetértek, nyugodtan terpeszkedjen el jobban a főhasáb. A beágyazott képek is nagyobb teret kapnának.

ClockworkRobot írta...

Hopsz, a lényeget lehagytam: szívesen segítek a sablon kódjával kapcsolatban. Emailben, vagy Google Talkon megbeszélhetjük a részleteket.

mikrobi75.blogspot.hu írta...

Szia Viktor!

Az én meglátásom az újításoddal, hogy a szövegekhez előnyös az új szín, de a fotókhoz jobb a fekete.
De eddig se a szín miatt jártam ide olvasgatni, hanem az érdekes bejegyzéseid miatt. Tehát ha ezután hupilila lesz az oldalad akkor is el rendszeres látogatód leszek.

Palásti Viktor írta...

Hachier: köszönöm! Akartalak is már kérdezni ezzel kapcsolatban, de jobb, hogy magadtól ajánlottad fel! :) Egy nap lehet, hogy igénybe veszem majd a segítségedet. Néhány dolgot szeretnék változtatni, ha értesz hozzá, szerintem nem is komoly dolog. Majd megbeszéljük.
Üdv!

Palásti Viktor írta...

Mikrobi: Megtisztelsz, köszönöm! Hupilila biztos nem lesz. Hogy a fekete háttér jobb a képekhez, azzal én is egyetértek, de ahogy egy okos mondás tartja: több helyes út létezhet, de biztos, hogy nincs tökéletes.

katlabancz írta...

Neeee!
A feketéből minden tartalom előugrott, a képek külön hangsúlyt kaptak és önállóan megállták a helyüket.
Imádom a feketét. Én is csak azért nem változtatok sablont, hogy ne vesszen el a "pop out" hatás.
Rendszeres Vikiszava olvasó maradok, majd megszokom, és így valóban jobban emlékeztet a gimiben kreált diák újságra, amiből az alapötlet származik!