2007. november 11.

Egy tökéletes hely portréhoz


Nemrég jöttem rá, hogy mi az ideális hely portréfotózáshoz. Sajnos nem mondhatom el, hogy hol van, de nagyon örülök, hogy életem egyik álmát valósíthattam meg azzal, hogy itt fotóztam. Köszönöm Timinek, amiért fagyoskodott egy jó fél órán át, és egy rossz szót sem szólt a fotózás alatt. Áginak pedig köszönöm, hogy megmutatta nekem azt a kincsesbányát a neten, ahonnan rengeteg Photoshop effektet töltöttem le, amikre régóta vágytam, de nem találtam sehol.

3 megjegyzés:

ClockworkRobot írta...

A bal kép tetszik jobban, mert ott a háttér kellemes összhangban van a lány hajával és ruhájával. De a másik is nagyon jó. Grati mindkettőtöknek. Csak így tovább!

Palásti Viktor írta...

Köszönjük szépen! :)

Névtelen írta...

http://www.swteam.info/2007/11/13/kreativnaja-gazona-kosilka-17-foto-.html