2007. november 17.

Jelentés a szervizből

Itt az ideje, hogy elmondjak valamit: a szerviz szót rövid i-vel kell írni. Bizony. Úgyhogy ezentúl remélem az összes olvasóm jól írja majd ezt a szimpatikus kis hétbetűst.
De hogy másról is szóljak, lassan ezer kilométert tettem meg a kis AX-szel. Vannak hibái, de megszerettem, mert eddig nem volt vele gond. Néhány apróság van, ami lehetne jobb is. Például sokáig észre sem vettem, hogy a baloldali fényszóróban nem jó a tompított, csak a helyzetjelző világít. Emiatt persze jogosan panaszkodtam, hogy sötétben alig juttat fényt az útra a kis gép. Úgy döntöttem, hogy tennem kell valamit, de mivel egy izzócsere nekem túl bonyolult feladatnak tűnik, szakemberhez fordultam. Itt volt az ideje, hogy meglátogassam a szervizben Zoli barátomat, aki épp nagy projekt közepén tart.
Igazából nem is nagyon akartam zavarni az én apró problémámmal, de amikor tegnap ezt mondtam neki, a válasza kíváncsivá tett: „pedig ha tudnád, hogy mit szerelek éppen...”
Ezért ma az volt az első dolgom, hogy kimenjek a Horváth Autóba megnézni, hogy mit csinál.
Amikor megérkeztem, nagy öröm szemtanúja lettem: beindult! Beindult az összkerekes Swift, amibe most tette bele az erősebb GTI motort, hogy jobban pödörjön. Zoli tűzifa vágás helyett így készül a télre...

Az autó jelenleg siralmas állapotban van, legalábbis én nem gondolnám, hogy valaha sikerül összerakni úgy, hogy semmit se felejtsenek ki belőle, meg minden a helyére kerüljön. Jó, mondjuk én utoljára akkor szereltem autót, amikor a sötétben véletlenül belerúgtam az egyik legóautómba, és darabokra hullott. Olyan tizenöt éve.

Viszont javasoltam, hogy a műszerfalat hagyják így. A kormányt szereljék fel, de mindent hagyjanak így, szétbontva, mert ez annyira menő lenne így, hogy ha meglátnák a helyi vagányok, másnap mindenki így közlekedne.

Miután megnéztük a Suzit, a Citroën is kapott egy új izzót, méghozzá a Lajoska-félét, vagyis General Electric márkájút. Kíváncsi vagyok, milyen változást tapasztalok majd a sötétben.

Nincsenek megjegyzések: