2009. május 2.

Feltették



Ma végre a helyére került a postapalota kupolájának ácsszerkezete. Már reggel 8-kor látszott, hogy komolyodik a helyzet, 9-kor pedig felemelték, és pár perc alatt a helyére tették a hatalmas építményt. Az eseményre sokan kíváncsiak voltak a városból, legalább annyian gyűltek össze, mint egy augusztus 20-i tűzijátékra.



Az idő viszonylag kegyes volt mind a darusokkal, mind a nézőkkel, de azért pár csepp eső lehullott. Az első képek még reggel 8 körül készültek. A szürke felhők 9 körül érkeztek meg, de ez nem jelentett akadályt.





















Este még visszamentem pár képet készíteni, mert túl jó volt a felhőzet ahhoz, hogy ne örökítsem meg.









13 megjegyzés:

Erika írta...

A fiam nagyon szeretett volna kimenni, de most boldog lesz, ha megmutatom a képeidet! Köszi!

Palásti Viktor írta...

Én köszönöm! Remélem, tetszik majd a fiadnak! Egyébként az emelés lényegéről - vagyis arról, amikor a levegőben volt a kupola -, én is lemaradtam, mert ballagáson voltam közben. Azt a pár képet, ahol emelik apukám készítette.

Ben Zol írta...

Viktor!
Előzetesen engedélyedet kérem, hogy a szuper fényképeidet felhasználhassam a május 13.-án, a könyvtárban megrendezenő Postapalotás előadásomban való bemutatására.
Köszönettel:
Bene Zoltán

Palásti Viktor írta...

Kedves Zoltán!
Természetesen felhasználhatod a képeket a forrás megemlítésével. Ha kell, nagyobb méretben is oda tudom adni. Bár diavetítéshez (gondolom az lesz) talán elegendő méretűek. Ha tudok segíteni, szólj!
Üdv: Viktor

Ben Zol írta...

Köszi!
Szerintem jó a méret.
Ha van a Postapalotáról, még az építés alattról jó képed, szívesen veszem.
bene.zoltan kukac grabarics pont hu

Wandus írta...

Viktor... és a ballagásom?! Az nagyobb dolog volt, mint a kupola feltétele! :P

egneszz írta...

tök jól látszik a vasútállomásról is a kupola! ha valaki arra jár, onnan is sasolja meg!;)növelte a kőrösi reftemplom-gimi-kattemplom sziluettet!:)

Palásti Viktor írta...

Wandus: nyugi, jön! És igen, az nagyobb dolog volt, ezt senki nem vitatja! :)

kpavuk írta...

Pompás, föleg a késöbbi felhös képek. Hosszúexpoziciót hiányoltam (olyankor szép csíkos az ég: http://fotozz.hu/teljes_kepet_mutat?Foto_ID=41315 ).

Üdv
Krisztián
(Xi)

Palásti Viktor írta...

Köszönöm, Krisztián! Ilyen hosszú expós képpel nem is próbálkoztam még, de ezúttal időm sem lett volna rá, mert amikor az utolsó (szökőkutas) kép készült, már kezdett esni az eső.
De egyszer ki fogom próbálni, köszi a tippet. A kép, amit mutattál, nagyon tetszik.
Üdv: Viktor

Gáspár Milán írta...

Olyan elethuek a fotok, hogy amikor eloszor arra jartam, csak felpillantottam a kupolara mintha mar ezer eve ott lenne, eszembe sem jutott h eddig csak kepeken lattam ;)

Palásti Viktor írta...

Köszi Milán! :)

F.K.L. írta...

Az első kép nagyon ott van,remek perspektíva!!!
Örülök,hogy rábukkantam blogodra!
Felteszem az én bloglistámra!
Szép fényeket!