2009. május 28.

Ingyenreklám



Engedjék meg nekem, hogy ezúttal egy kis ingyenreklámot sugározzak. Mégpedig a szenzációs nagykőrösi Bogdán Gumiszerviz és Autómosóról, ahol nagyon kedvező áron vadiúj nyári gumikra tettem szert.
Gumiügyben többen is próbáltak tanácsot adni, hogy lehet kapni mindenféle használt, de jó állapotban lévő abroncsokat olcsó pénzért. Mert ugye a német egy szezon után lecseréli, az meg nem érdekli, hogy hibátlan még a gumi, és 3-4 évig még eljárhatna vele. Így szól legalábbis a legenda.
De az a helyzet, hogy a zseniális Bogdán Gumiszervizben olyan olcsón jutottam jó minőségű, új Barum gumiabroncsokhoz, hogy kell a fenének a mások által koptatott. A szerviz szakemberei, Imre és Peti nagy szakértelemmel cserélték le a gumikat, és közben hasznos tanácsokkal is elláttak a kaucsukszármazékok varázslatos világával kapcsolatosan.
Sőt, magas fokú elhivatottságuk és a munka iránti maximális tiszteletük tanúbizonyságaként mindegyik gumim oldalfalára sárga szívecskét rajzoltak jóféle gumijelölő filccel.
Ezt ugyan nem szerették volna, hogy egyből észrevegyem, de szemfülességemnek köszönhetően nem tudtak csőbe húzni. Nem baj, én ezt kedves gesztusnak értékeltem a kiváló mesterektől. És különben is, a kis sárga szívecskék jól illenek az AX amúgy is emocionális piros karosszériájához.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bogdán Pettya!!!!!!

Palásti Viktor írta...

Majdnem :)