2009. május 31.

Unja meglévő háttérképét?

Akkor íme, adok egyet ingyen! 1280x1024-es felbontású, szóval a legtöbb olvasónak megfelel majd. Tegnap készítettem, és némi dráma is keveredett a történetbe.



Történt ugyanis, hogy megragadtak a fények meg a felhők tegnap este, így beültem a kis AX-be, és elindultam. Boltba is kellett mennem, de gondoltam előbb készítek néhány képet a lemenő nap fényében. Elindultam egy gyérebb forgalmú úton a városon kívül, ahol mindig van pipacs, búza meg ami kell. Meg is pillantottam ezt a szép búzaföldet. A nap fénye szinte már csak a kalászok tetejét simogatta, a felhők pedig olyan durvák voltak, hogy igyekeztem gyorsan fotózni, nehogy eltűnjenek hirtelen. El is készítettem néhány képet, köztük a felsőt is, aztán gondoltam megyek még tovább, hátha jön még szebb látvány is.



Megfordulva szintén szép volt a táj, de a sárga repce már fakónak tűnt a gyér napsütésben. Akkor még nem tudtam, hogy az út szélén békésen álldogáló autóm nem is akar majd tovább menni. Beültem, indítottam volna, de hirtelen minden visszajelző lámpa kialudt, és onnantól se kép, se hang. Klassz! Egyből hívtam Zolit, aki akkumulátor-problémát diagnosztizált a tünetek alapján. Szerencsére a szüleim egyből tudtak jönni menteni. Betolni nem tudtuk, de a vontatás során sikerült beindítanom a géperejűt, és a saját lábán haza tudott menni. Itthon kiderült, hogy az egyik akkumulátorsaru volt meglazulva, úgyhogy csak meg kellett húzni egy csavart.
Tehát nem kell rosszmájúskodni, a kis Citroën legendás megbízhatósága nem szenvedett csorbát.

2 megjegyzés:

Edina írta...

Szia!
Elképesztő milyen csodákra képes a természet...és az még elképesztőbb, hogy Te ezt ilyen formában megörökíted. Csak gratulálni tudok és még sok ilyen élményt kívánok...

Palásti Viktor írta...

Köszönöm szépen! :)