2007. március 27.

25 és 4

Na, ezt a címet fejtse meg valaki, ha tudja. De nem titkolózok: a mai napomat ez a két szám határozta meg. Huszonöt és négy. Hogy mik ezek? A huszonöt az új életkoromra utal, tegnap még egy évvel fiatalabb voltam. A négy pedig négy karika: sajnos nem új autóm van, hanem csak a Brillben voltam lefotózni a felújított Audi szalont.

Az új szalon ász lett kívül - ász lett belül. Nem is gondoltam, hogy a belső térben ilyen nagymértékű átalakítások történnek majd. De jó lett. Talán egy kicsit sok az ajándékbolt a pultban, elegánsabb lenne anélkül, de végülis mindegy. A többi rész nagyon tetszett.
Hogy a huszonötről is szóljak, hát ennyi éves lettem ma. Most fogtam fel igazán először, hogy milyen régóta élek már. Negyed évszázada.
Csak pár érdekesség a Wikipédiából, hogy mi történt 1982-ben:
- Felbomlik az ABBA együttes.
- Megjelenik a Sinclair Spectrum személyi számítógép.
- November 11-én kerül sor az első kereskedelmi célú űrutazásra a Columbia űrrepülőgéppel
- Keke Rosberg nyeri a Forma-1-es világbajnokságot a Williams csapattal.
- Az Egyesült Államokban megindul a Knight Rider sorozat, David Hasselhoff főszereplésével.
És a kettes Golf is még csak tervben volt, amikor születtem. Hihetetlen.
A Popi és a Kati este eljöttek megköszönteni, kaptam tőlük egy üveg bort, amit meg is ittunk, anyukámnak meg hoztak egy doboz csokit, köszönetképpen, hogy vagyok :)
A vacsora igazi, jóféle babgulyás volt, nem maradtunk éhesek. A buli folytatódik pénteken, amikor minden pajtásom ráér majd az ünneplésre.


A garázsom - höhö

Nincsenek megjegyzések: